OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu är vi på jakt efter en operativ och driven kundtjänstmedarbetare till vår kundtjänstavdelning på jem & fix E-handels avdelning i Svalöv.
jem & fix är ett familjeägt dansk-svenskt bolag som i dagsläget har över 180 butiker spridda över Sverige, Danmark och Norge. Det gör oss till Nordens ledande lågprisbyggmarknad.
jem & fix är ett företag i en dynamisk och snabbt växande miljö som ständigt öppnar nya butiker.
Om rollen
Som operativ kundtjänstmedarbetare hos jem & fix ingår du i ett team som tar hand om all kundkommunikation via telefon, e-mail och sociala medier. Tjänsten innebär stor variation, då ärenden som rör både vår webbshop och våra fysiska butiker hanteras.
För att trivas i rollen så bör du
- ha en fingertoppskänsla för kundservice och ett brinnande intresse för människor
- ha systemvana, samt ett omfattande system- och processtänk
- ha ett ordningssinne som heter duga och drivas av att arbeta i en miljö där förändrings- och utvecklingstakten är hög
- vara resultatorienterad och mån om att alltid nå uppsatta mål
- vara flexibel och prestigelös
- vara ansvarstagande och operativ
- vara analytisk och se löpande utveckling och konstanta förbättringar kring kundupplevelse/kundresa, samt av flöden som en självklarhet
Krav för tjänsten
- God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på såväl svenska som engelska
- B-körkort, samt tillgång till bil
Meriterande
- Erfarenhet av kundtjänstarbete inom e-handel
- Intresse för bygg, hem och trädgård
Start: Omgående, eller enligt överenskommelse
Omfattning och placering: Heltids-tjänst med placering på vårt E-Handelslager i Svalöv
Lön: Enligt överenskommelse (kollektivavtal via Unionen)
Övrigt: 6 månaders provanställning tillämpas
Då urval sker löpande, så ser vi gärna att du skickar in din ansökan snarast.