Kundtjänstmedarbetare till Jönköping

Kundtjänstmedarbetare till Jönköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Randstad söker nu en erfaren kundtjänstmedarbetare till en av våra kunder i Jönköping. I denna roll arbetar du med att hjälpa kunder med orderläggning av produkter, reservdelar samt tillbehör via telefon och mejl. Du kommer även vara behjälplig med support till kunderna.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad, men arbeta ute hos kund.

Ansvarsområden
I denna tjänst ansvarar du för att:
·   Ge kunder support och rådgivning om företagets produkter.
·   Hantera returer, reklamationer med mera.
·  Assistera flertalet andra funktioner på företaget med bla leveransbesked, lagerhantering mm.
·  Vara företagets ansikte utåt och ge den bästa servicen till kunderna



Arbetstider
Du kommer arbeta heltid och vara anställd av Randstad. Som konsult hos oss erbjuds du en konkurrenskraftig lön, kollektivavtalade villkor, tjänstepension och försäkringar. Du får även förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård och rabatt på träningskort.

Kvalifikationer
Till denna roll ställs krav på:
·   Flytande i både svenska och engelska
·   Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom serviceyrket, helst inom kundservice.
·   Datorvana med goda kunskaper i MS Office
·   Att du är kommunikativ och har ett sinne för servicekänsla.
·  Tekniskt intresse

Utöver detta ser vi att du är noggrann och stresstålig. Du som söker tjänsten förväntas vara driven samt kreativ i ditt arbete. God förmåga att samarbeta är A och O i detta arbete då du förväntas kunna ha en god intern dialog med dina kollegor från olika funktioner inom företaget. En av dina starkaste egenskaper bör vara förmågan att ta snabba beslut och självständigt prioritera i ditt dagliga arbete.
 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2021-01-22, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2020
  • Ansök senast: 22 januari 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024