Kundtjänstmedarbetare till K2A 🌎

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
K2A är ett grönt fastighetsbolag med fokus på långsiktig förvaltning av egenproducerade hyreslägenheter för alla typer av boenden. K2A bygger Svanen-märkta fastigheter i trä - ett förnybart material som används i en effektiv industriell process. K2A erbjuder hållbara, moderna, funktionella bostäder med effektiv kundnära förvaltning. K2A är ett av de ledande fastighetsbolagen inom hållbarhet på Stockholmsbörsen. Bland annat är de det första bolaget i världen med gröna aktier och har som målsättning att bli klimatpositiva redan 2027. På K2A är det ett digitalt fokus och de strävar alltid efter att göra saker på ett smartare sätt.

På kontoret på Östermalm i Stockholm arbetar idag 35 medarbetare och de vill nu välkomna en ny Kundtjänstmedarbetare. I rollen kommer du arbeta tätt tillsammans med främst kundtjänst-teamet, men även resterande kollegor på huvudkontoret och i de orter K2A har fastigheter. K2A består av drivna och entreprenöriella personer som gillar att ha kul på jobbet.

Detta är en direktrekrytering via Wrknest med anställning hos K2A och all kontakt sköts direkt med Wrknest för denna process.

Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du ha en viktig roll på företaget med fokus på att bistå kunderna med service. Du kommer ha varierande arbetsuppgifter och sköta kommunikationen med kunder genom mejl, telefon och chatt. Du erbjuds även möjlighet att få vara med och effektivisera och utveckla kundtjänstfunktionen. Det här är en perfekt roll för dig som är ute efter en administrativ och kundnära tjänst.

Vi söker dig som har

- Brinner för att leverera god service
- Erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst eller försäljning
- Ett intresse för fastighetsbranschen
- Mycket goda kunskaper i Officepaketet


Vi ser det som meriterande om du har

- Erfarenhet av att besvara kunders frågor skriftligt via mejl och chatt
- Erfarenhet av att arbeta i något CRM-system
- Erfarenhet från fastighetsbranschen
- Erfarenhet från fastighetssystemet Momentum


Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är serviceinriktad, kommunikativ och noggrann. Som person har du även en positiv inställning, är social och har lätt för att knyta kontakter och samarbeta med både kunder och kollegor.

Vidare söker vi dig som ställer dig bakom K2A:s värdegrund och har ett brinnande intresse för hållbarhet. K2A värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrig information

Omfattning: Heltid, 40h/v

Start: Enligt överenskommelse

Plats: Stockholm

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juli 2022
  • Ansök senast: 28 december 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024