Kundtjänstmedarbetare till Klarna

Arbetsbeskrivning

Next u söker nu fem nya medarbetare till det bestridande teamet. Uppdraget består i att kontakta Klarnas butiker och kunder som inte har betalat fakturan i tid. Du kommer att via telefon och mail kontakta dessa parter för att hålla en dialog gällande betalningsärenden. Då vi har daglig kontakt med flera avdelningar på Klarna är goda kunskaper i engelska ett krav, har du även goda språkkunskaper i tyska är det ett plus. 

Du ska ha lätt att anpassa dig på kort tid i en ny miljö och du har 100% fokus på arbetet. Under den första dagen kommer du att få en kort introduktion.
Klarna sitter i en trevlig arbetsmiljö innanför tullarna.

Vem är du

Vi ser att du är flexibel, noggrann och effektiv. Vidare är du ansvarsfull och har ett strukturerat och noggrant arbetssätt.  Du besitter förmågan att prioritera och du trivs med att arbeta i ett högt tempo. Självklart har du en hög social kompetens och är självgående samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra. 

Klarna erbjuder dig

En internationell arbetsmiljö med duktiga och ambitiösa kollegor. Som anställd på ett av Sveriges snabbast växande företag, kommer du att spela en viktig roll i att ta Klarna till nästa nivå. Du kommer inte att arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna.

Om Klarna

Our goal is to become market leaders within online payments worldwide. This means developing sophisticated technology and expanding to new markets. Our exponential growth is driving an increase in challenges as well and we need more talented and passionate people. This is where you come in.

Klarna har valt att samarbeta med Bemannngsföretaget Next u vilket innebär att du kommer att vara anställd av Next u. Uppdraget startar i mitten eller slutet på juli och beräknas pågå under 5 till 6 månader med chans till förlängning.

Next u

Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.

Om du är den sociala och drivna person vi söker så ska du definitivt skicka oss din ansökan redan idag. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sökord: Customer service, kundtjänst, kundservice

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Next u AB Stockholm
  • 5 platser
  • Publicerat: 1 juli 2013

Besöksadress

Kungsgatan 10 11143 Stockholm
None

Postadress

Kungsgatan 10
Stockholm, 11143

Liknande jobb


26 november 2024