OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ständigt ute efter nya talanger och söker just nu kundsupport till kommande uppdrag runt Helsingborg, Ängelholm, Höganäs och Landskrona. I en roll inom kundtjänst erbjuds du varierande och utvecklande arbetsuppgifter som innebär intern- och extern kommunikation där telefon, mail och system är viktiga arbetsredskap.
Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. innebära:
• Ta emot och hantera kundärende från start till slut
• Hantera frågor kring order, leverans och reklamation
• Intern- och extern kommunikation
Om Dig
För dig faller service naturligt och du trivs att hantera flera ärende parallellt. Du har förmåga att se helheten och att bemöta frågor ur ett större perspektiv för att kommunikativt ge bästa service och leverans till kund. Du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående. Vidare är du en person som gillar att planera och skapa struktur för att prioritera ditt arbete.
• Är servicemedveten, lösningsorienterad och intresserad att lära dig nya saker
• Är en god kommunikatör med känsla för detaljer i kundens upplevelse
• Tar ansvar för dina arbetsuppgifter men kan också samarbeta i grupp
• Har god data- och systemvana
• Har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal samt skrift på svenska och engelska.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekyteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via ronja.andersson@adecco.se. Har du frågor angående registreringen, vänligen kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147