Kundtjänstmedarbetare till Kristinehamns Energi AB

Kundtjänstmedarbetare till Kristinehamns Energi AB

Arbetsbeskrivning

För Kristinehamns Energi AB’s räkning söker AxÖ Consulting nu en konsult som kan supportera energibolagets kunder under kommande sex månader.

Ett arbete som kräver god samarbetsförmåga, ett empatiskt förhållningssätt och social kompetens.

Hos Kristinehamns energi trivs du med hög socialkompetens och nyfikenhet – här finns inga dumma frågor, bara kloka svar!

Om företaget

Kristinehamns Energi AB är ditt lokala energibolag, till 100% ägt av Kristinehamns kommun. Vi är en liten energikoncern med tre dotterbolag som arbetar med elnät, elhandel och energitjänster där vi bland annat säljer solpaneler till företag och privatpersoner.

Om tjänsten

Som kundtjänstmedarbetare hos Kristinehamns energi ingår du i gruppen för kundtjänst och marknad. Här kommer du att arbeta i ett sammansvetsat gäng om fyra personer. Arbetsklimatet präglas av ett högt samarbete och delaktighet i varandras arbetsuppgifter och med kunden i fokus. Arbetsuppgifterna består av att supportera energibolagets kunder genom att besvara frågor via telefon, chatt och mail. Administrativa arbetsuppgifter kommer också att vara en stor del av uppdraget. Dagarna varierar mellan tid i kundtjänsten och administration i affärssystemet.

Din profil

Vi söker en serviceinriktad och förtroendegivande kollega som tar stort ansvar för sina arbetsuppgifter. Arbetet kräver hög flexibilitet och prioriteringsförmåga. Förutom att vara en god kommunikatör är du även en noggrann administratör som besitter tekniska färdigheter och med god datavana. Du är flytande i det svenska språket både i tal och skrift samt känner dig trygg i dina kunskaper i engelska.

En merit om du har tidigare erfarenhet inom elmarknaden eller har arbetat i liknande roll tidigare. Stort vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Om ansökan

Detta är ett konsultuppdrag hos vår kund Kristinehamns Energi AB med anställning hos AxÖ Consulting. Vi erbjuder en trygg och kollektivavtalad anställning under sex månader med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna dagtid. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonstiden löpt ut.

För frågor om tjänsten kontakta konsultansvarig Angelica Mäenpää på angelica.maenpaa@axoconsulting.se

Varmt välkommen med din ansökan!

AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Olle Öijen
079-337 33 17
Linda Axäng, rekryteringsansvarig
079-342 54 42

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AxÖ Consulting
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 september 2022
  • Ansök senast: 2 oktober 2022

Besöksadress

Dammbrovägen 5
None

Postadress

Dammbrovägen 5
Karlskoga, 69180

Liknande jobb


Administratör

Administratör

21 november 2024

1 st line support till ekonomi

1 st line support till ekonomi

21 november 2024

21 november 2024