OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du ett jobb där du får möjlighet att göra skillnad och le genom telefonen? Då kan det här vara det perfekta jobbet för dig!
Vi söker nu en kundtjänstrepresentant med kunskap inom transportbranschen. I rollen kommer dina arbetsuppgifter bestå av att svara på inkommande samtal och e-post, uppföljning av kurirförsändelser, proaktiv kontakt med kunder, svara på transportrelaterade frågor och förberedelse av rapporter.
Vi söker en person som är positiv, diplomatisk, har god kommunikationsförmåga och är förmögen att skapa vänliga och personliga relationer. Du bör också vara flytande i svenska och engelska, arbeta systematiskt och ha goda IT-kompetenser, främst Office 365.
Du kommer att bli en del av ett välfungerande och positivt team med en professionell arbetsmiljö. Kulturen på företaget är stark och har ett starkt fokus på värderingar. Lönen är beroende av dina kvalifikationer. Öppettiderna är måndag till fredag 8:00-17:00 med en flexibel bemanning mellan 7:00-18:00 och arbetsveckan är 40 timmar.