Kundtjänstmedarbetare till kund i Malmö

Kundtjänstmedarbetare till kund i Malmö

Arbetsbeskrivning

Är du en noggrann och strukturerad person som trivs i en roll som innebär service och administration? Vill du arbeta i ett väletablerat, familjärt och framgångsrikt företag som växer, så kan du vara den person vi söker. 

Arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare till vår kund i Malmö kommer du att tillhöra ett mindre team och arbeta med olika uppgifter inom service och administration. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir följande;
ta emot och behandla kundärenden via telefon och mail
registrera avtal och hantera avtalsförändringar 
göra beställningar av logomattor
serva chaufförer och säljare med avtalsinformation via telefon och mail 
bemanna företagets växeltelefon och reception
systematisera och effektivisera det administrativa arbetet
posthantering

Tjänsten innebär mycket kontakter, både internt och externt, och det är viktigt att du trivs i en serviceorienterad roll där du hanterar olika processer och uppgifter parallellt. Då rollen även innebär mycket administration och arbete i Excel och andra system är det viktig att du både uppskattar och har en fallenhet för detta.
Tjänsten är ett långsiktigt konsultuppdrag på heltid inom JKS uthyrningsverksamhet och ska tillsättas snarast möjligt. Arbetstiderna är 08.00-16.30 måndag till fredag. 

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av service, kundkontakter och administrativt arbete i affärssystem och som trivs i en bred och självständig roll med eget ansvar.

Rollen innebär att du kommer att arbeta med olika arbetsuppgifter och det är viktigt att du är strukturerad och har en god förståelse för processer och ett sinne för logistik. Du är stresstålig och kan hantera parallella uppgifter samt prioritera din tid och ditt arbete. Du är effektiv och noggrann och mån om att leverera både snabbt och med kvalitet. 

Som person är du serviceorienterad, självgående och flexibel samt lyhörd för var du kan vara behjälplig, så väl internt som mot kunder. Tidigare kollegor och kunder skulle beskriva dig som lösningsorienterad, kommunikativ, glad och positiv. 

Din system- och datorvana är mycket god, likaså dina kunskaper i Excel. Erfarenhet av affärssystem är ett krav och det är meriterande om du har arbetat i Visma administration eller Lime. Svenska och engelska behärskar du i tal som skrift, då kunder och leverantörer finns både i Sverige och i utlandet.  

Ansökan
Skicka gärna in din ansökan redan idag, med registrerat CV på www.jksgroup.se, då vi gör löpande urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löper ut. Du är varmt välkommen att kontakta Elisabeth Rosén, på telefonnummer 0791420543, vid frågor.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Frida Borg
+46 709-68 30 19
Elin Jonsson
0709-68 30 20
Elin Jonsson
+46 (0)40 12 12 25
Elin Jonsson
+46 (0)709 68 30 20
Rekryteringskonsult Elin Jonsson
040-121225 0709683020
Elin Jonsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JKS Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2023
  • Ansök senast: 27 oktober 2023

Besöksadress

Stationsplan 1 641 80 Katrineholm
None

Postadress

Stationsplan 1
0483, 16867

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024