Kundtjänstmedarbetare till kund inom vårdfastigheter

Kundtjänstmedarbetare till kund inom vårdfastigheter

Arbetsbeskrivning

Har du något års erfarenhet av att jobba i kundtjänst och vill fortsätta utvecklas i en liknande roll? Har du också lätt för att samarbeta med människor, anpassar dig lätt efter förändringar och trivs med ett leverera bra service? Då borde du se hit för detta kan vara rollen för dig!

Om tjänsten
Du kommer ingår i företagets kundtjänst och ansvara för daglig kontakt via kundtjänsts olika kanaler med interna och externa kunder. I rollen ingår att svara på frågor, lösa problem, ge tips och råd samt leverera service i enlighet med satta målbilder. Uppgifterna bör utföras med hög servicegrad som upprätthålls även under stress och utmanande situationer.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Besvara kundärenden via telefon, e-post och webbgränssnitt
• Utföra administrativa uppgifter så som registrera samtal och andra förfrågningar i ärendehanteringssystem
• Uppföljning av ärenden och återkoppling till kund
• Utgående bearbetning av kund
• koordinerande arbetsuppgifter gällande drift- och FM-ärenden, såsom att ta emot beställningar, felanmälan, support och övriga frågor.


Vem är du?
• Godkänd gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning.
• Mycket goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift.
• Minst ett års erfarenhet av arbete inom kundservice.
Meriterande om du behärskar engelska väl i tal och skrift, liksom om du har erfarenhet från vård- eller fastighetsbranschen.

Personliga egenskaper:
• Arbetar bra med andra människor. Relaterar till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt.
• Fattar snabba beslut och tar initiativ. Sätter igång aktiviteter och uppnår resultat.
• Flexibel och har lätt för att anpassa sig till ändrade omständigheter. Kan snabbt förändra sitt synsätt och tillvägagångssätt.
• Lugn, stabil och kontrollerad i stressituationer. Behåller ett realistiskt perspektiv på situationer och fokuserar på rätt saker.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.



Övrig information: Uppdraget är på heltid och ett långsiktigt behov. Det kommer pågå i minst 3 månader med goda möjligheter till förlängning. Du kommer tillhöra kontoret på Södermalm.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2021
  • Ansök senast: 26 oktober 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024