OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till slutet av september 2024. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Lantmännen. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. De ägs av 19 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, verksamhet i ett 20-tal länder och omsätter 45 miljarder kronor. Med basen i spannmål förädlar de åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Korvbrödsbagarn, GoGreen, Finn Crisp och Bonjour. Företaget är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos deras ägare. Genom att de har forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan, kan de tillsammans ta ansvar från jord till bord.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Lantmännen har du en varierad vardag där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar hantering av mejl och inkommande samtal. Vidare ansvarar du även för orderläggning, avrop av avtal och tidsbokningar av leveranser. Därtill har du ett nära samarbete med interna avdelningar såsom planering, inköp, försäljning och produktion. Du agerar som både intern support och support gentemot kunderna.
• Hantering av mejl och inkommande samtal
• Intern och extern support
• Orderläggning och tidsbokning av leveranser
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet inom servicerelaterat yrke. Företrädesvis inom kundtjänst eller ordermottagning
• Vana att använda dator och telefon som främsta arbetsverktyg
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
• Kunskap och vana att arbeta i affärssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet av främst M3/Movex, men också av andra affärssystem
Vi söker dig som brinner för service och är tillmötesgående i ditt kundbemötande. Vi tror att du är en person som värdesätter gott samarbete med dina kollegor och trivs därtill med att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor. Vidare tror vi att du är prestigelös till sättet och ställer gärna upp när det behövs. Du är flexibel och stimuleras av en varierad vardag med högt tempo. Slutligen tror vi att du är en person som alltid har kunden i fokus och är mån om att hjälpa kunderna på allra bästa sätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund