Kundtjänstmedarbetare till Lantmännen Cerealia

Kundtjänstmedarbetare till Lantmännen Cerealia

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att leverera service i världsklass och vill arbeta inom ett av norra Europas ledande företag inom lantbruk? Trivs du dessutom med att ta stort eget ansvar samtidigt som du vågar ta initiativ till förbättringar? Nu har du möjligheten att bli Lantmännen Cerealias nästa kundtjänstmedarbetare!

OM TJÄNSTEN
Nu söker Lantmännen Cerealia en ny kollega i rollen som Claims & Consumer Service Specialist. Lantmännen är en stor internationell koncern som har en unik bredd inom verksamheten. Lantmännen Cerealia arbetar med många kända varumärken såsom AXA, Kungsörnen, GoGreen och FinnCrisp. Här erbjuds du utvecklingsmöjligheter och företaget arbetar aktivt med intern rörlighet och vill bidra till att medarbetare utvecklas och känner engagemang varje dag.

I rollen som Claims & Consumer Services Specialist tillhör du ett Nordiskt team om 4 personer. Här har du stora möjligheter att lära dig mer om livsmedelsproduktion och andra spännande områden som Lantmännen verkar inom.

Detta är ett konsultuppdrag med start i januari och pågår initialt till mars med möjligheter till förlängning. Efter avslutad onboarding ges möjligheter till remotearbete om två dagar i veckan.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ansvara för dialogen med konsumenter och kunder.
* Föra dialog via mail, telefon och även Lantmännens forum och sociala kanaler
* Ta vidare idéer och synpunkter internt och från kunder/konsumenter.
* Hjälpa kunder/konsumenter som vill reklamera en vara


VI SÖKER DIG SOM
- Minimum gymnasial utbildning
- Intresse och tidigare erfarenhet inom serviceyrken såsom kundtjänst eller butik
- Flytande i tal och skrift i svenska och engelska, då du kommer att kommunicera på dessa språk.
- Mycket goda kunskaper i hela Office paketet.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad för att kunna ge Lantmännens kunder en service i världsklass.
- Lösningsorienterad för att göra ditt yttersta så att ett problem löses snabbt, enkelt och smidigt.
- Ansvarstagande för att kunna äga komplexa fall med vårt och kundens intresse i fokus.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 december 2023
  • Ansök senast: 16 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 oktober 2024

Kundtjänstmedarbetare inom E-handel

2 oktober 2024