OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lantmännen är en internationell och växande koncern med bred verksamhet inom hela värdekedjan från jord till bord. På Lantmännen slutar du aldrig lära dig nya saker och de strävar efter att du som medarbetare ska kunna arbeta med det du brinner för. Här får du möjligheten att ta stort ansvar genom att dagligen utmanas och agera problemlösande tillsammans med engagerade och motiverade kollegor. Är du personen vi söker? Sök tjänsten idag då vi jobbar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Vi söker en kundtjänstmedarbetare på heltid till Lantmännen för ett uppdrag med start omgående som sträcker sig 12 månader framåt. Här erbjuds du en varierande roll där din huvudsakliga arbetsuppgift är att ta emot och hantera inkommande ärenden både via mail och telefon. Du kommer att sitta som spindeln i nätet, med nära kontakt både med interna kollegor på andra avdelningar samt med lantbrukare och säljare. Du blir en viktig spelare för att Lantmännen ska kunna fortsätta leverera bästa möjliga service till alla kunder.
Du erbjuds
- En spännande möjlighet att få erfarenhet av ett internationellt och växande bolag samt bli en del av ett energirikt och motiverande team
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Som kundtjänstmedarbetare på Lantmännen kommer du ha varierande arbetsuppgifter samt varierande arbetsdagar. I rollen kommer du att ta emot inkommande samtal och mail från kunder rörande främst orderläggning och leveransfrågor, men även allmänna frågor kring produkter och hantering av diverse administrativa uppgifter.
VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning, gärna från Service Management eller annan utbildning med stort fokus på kundrelationer och service
- Relevant arbetslivserfarenhet, gärna från kundtjänst, ordermottagning eller lantbruk
- Är bekväm med att arbeta med telefonen som främsta arbetsredskap samt har erfarenhet av detta sedan tidigare
- Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift då du kommer kommunicera på båda språken dagligen
Det är meriterande om du har
- Arbetat i M3/ Movex eller har erfarenhet av andra affärssystem som exempelvis SAP
Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
Som person är du serviceminded, öppen och ansvarstagande. Du är flexibel och prestigelös och kan lätt anpassa till en förändrad arbetssituation. Du trivs med ett jobb där du får tänka själv och arbeta problemlösande. Vidare är du stresstålig och har vana av arbete i högt tempo utan att tumma på kvalité. Stor vikt kommer läggas vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231