Kundtjänstmedarbetare till ledande bolag inom parkeringsbranschen

Kundtjänstmedarbetare till ledande bolag inom parkeringsbranschen

Arbetsbeskrivning

Är du en tålmodig person som drivs av att få bli en
viktig medlem i teamet och att få jobba med människor? Skulle du vilja arbeta
med kundsupport, administration och kundsamtal? Då har vi på Framtiden AB ett spännande uppdrag som skulle passa dig! Få ovärderlig arbetslivserfarenhet
inför framtiden genom vår uppdragsgivare i Liljeholmen. Vänta inte med din
ansökan!

Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du primärt att arbeta med
kundsupport, administration och kundsamtal. Mer specifikt innebär det att du
kommer ta emot inkommande samtal och mejl från våra kunder. Utöver det kommer
du även att besvara frågor i chatten och ge professionell service och support.
Tjänsten är på heltid.

I jobbet ingår det till exempel att:

•Svara på inkommande samtal från kunder
•Svara på mail från kunder
•Vara behjälplig via chatten
Om företaget:
Bolaget
grundades 1970 och har huvudkontoret i Stuttgart. Företaget har utvecklats till
det ledande företaget i Europa inom parkeringstjänster. På 7 500 lokaliteter
driver bolaget 1 300 000 parkeringsplatser i 13 europeiska länder med mer än
150 miljoner transaktioner per år. I Sverige är bolaget en av de två största
aktörerna i branschen. Antalet anställda är ca 5 000 stycken och i Sverige är
bolaget ca 475 personer. Bolaget har huvudkontoret i Stockholm/Liljeholmen och
platskontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Karlstad, Uppsala och
Norrköping och hanterar ca 1 400 uppdrag (350 000 P-platser) fördelat på ca 100
garage och stort antal ytparkeringar. De erbjuder parkeringstjänster som:

• Uthyrning
• Parkeringsövervakning
• Drift av garage och ytparkering
• Betalsystem och betalapp
Din profil:

För att lyckas i den här rollen
är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya
människor och situationer. Vi tror att du som är tålmodig och trevlig kommer
att trivas väldigt bra i rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om
att göra ett bra jobb. I din yrkesroll är du lyhörd och stresstålig, och
strukturerad i ditt arbete.

Skallkrav:

Vi ser gärna att du har:
•Minst
gymnasieutbildning
•Erfarenhet
av att arbeta i olika system
•God
muntlig och skriftlig förmåga
•Datavana
– kunskaper inom Office 365
•Minst
ett års erfarenhet inom service
Meriterande:

Det är meriterande om du har: •Körkort

Om oss:

Framtiden arbetar med både bemanning och
rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att
hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på
att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i
Sverige samt i Oslo.

Villkor:

Start: Omgående
Omfattning: Heltid

Placering: Liljeholmen

Lön: Enligt överenskommelse

Är detta tjänsten för dig? Skicka in din ansökan omgående
då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Kundservicemedarbetare sökes!

Kundservicemedarbetare sökes!

27 november 2024