OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker nu en kundtjänstmedarbetare till en av världens ledande försäkringsförmedlare och konsultföretag som vill bli en del utav en modern organisation.
Företaget är en modern och välrenommerad organisation beläget i Stockholm City med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet.
Arbetsbeskrivning
Som medarbetare hos vår kund kommer du få en ansvarsfull roll i en dynamisk och familjär avdelning.
Du kommer bland annat arbeta med kundrelaterade ärenden inom Clientservice, Interaction & Affinity. I dina uppgifter kommer du att registrera, äga, utvärdera samt hantera ärenden inom tillsatt affärsområde.
Exempel på områden du kommer ansvara för är bland annat försäkring, leasing för konton inom telekom, finans samt marknadsbyråer. I tjänsten tar du emot och hanterar samtal och mail med kunder och samarbetspartners. Vidare tolkar du villkor samt sköter kontakten med interna avdelningar och försäkringsbolag, både svenska och utländska.
Bakgrund
Du har erfarenhet av kundservice och van vid att fokusera på kunden i stora som små ärenden och är professionell i ditt kundbemötande.
Du har högt engagemang och närvaro samtidigt som du uppskattar när dina måltal är tydliga och finner ett driv i att uppnå dessa tillsammans med dina kollegor.
Vi söker dig som
- är lyhörd och utåtriktad
- är lösningsorienterad och gillar att arbeta i grupp
- är flytande i svenska och engelska i tal och skrift
- du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift
Vidare vill vi att du som person uppskattar utveckling och värdesätter att komma in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter.
Om bolaget
Bolaget är ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom riskhantering för företag och organisationer genom risk managementtjänster, försäkrings- och återförsäkrings-förmedling samt rådgivning och outsourcing inom Human Resources. Verksamheten har idag över 65 000 anställda världen över med 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Tillsättning är omgående och tjänsten är heltid. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Ett gediget introduktionsprogram startar så snart tillsättningen är klar.
Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 7/12, 2016 så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Martin Edin på
08-551 118 72.