OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du i dagsläget jobbar som make-up artist, stylist, hudvårdsterapeut eller motsvarande yrke söker vi dig som vill kombinera det med en spännande deltidstjänst. Om du letar efter ett jobb vid sidan av som är relevant, då är detta rätt jobb för dig! Är du också en person som brinner för att ge förstklassig service och vara en professionell första kundkontakt? Skicka in din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Som kundtjänstmedarbetare på deltid hos vår kund innebär det att du kommer arbeta med att stötta kunder via telefon och mejl, hantera ärenden och svara på frågor som rör bland annat beauty, spårning av paket och diverse kundservicerelaterade ämnen. Vi söker en kundtjänstmedarbetare som brinner för att ge förstklassigt kundbemötande och dig som har tidigare erfarenhet av service. Du kommer att arbeta i ett snabbt tempo tillsammans med ett erfaret och sammansvetsat team.
För att passa i tjänsten ser vi att du tycker om att leverera det lilla extra och alltid ser till kundens bästa! Som person är du både noggrann, strukturerad och har inga problem med att hantera intensiva perioder. Du håller hög servicegrad och är snabb i hanteringen av ärenden samt drivs av att ge professionell service via telefon och mejl. Det är viktigt att du har en prestigelös inställning, är flexibel och lösningsorienterad. Du bör också ha lätt för att lära, bidra med en positiv attityd samt uppskatta att arbeta i team och hjälpa dina kollegor.
Detta är ett konsultuppdrag där du kommer att tillhöra en konsultpool. Tillsammans med andra konsulter kommer ni att dela på arbetspass som fördelas efter behov och tillgänglighet. Vi ser därför väldigt positivt på att du är flexibel och kan tänka dig att ställa upp med kort varsel vid eventuella vakanser.
Du erbjuds
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Besvara och hantera olika typer av kundförfrågningar över telefon, mejl, chatt där du jobbar med att hjälpa kunder med frågor rörande produkter, e-handel och klubbrelaterade ärenden.
* Samarbeta med ett erfaret team för att säkerställa snabb och affärsmässig kundservice.
* Fungera som den första kontaktpunkten för kunder och säkerställa att varje interaktion är professionell och effektiv.
* Utföra administrativa uppgifter såsom återbetalningar och dokumentation.
VI SÖKER DIG SOM
- Har en annan huvudsaklig sysselsättning som make-up artist, stylist, hudvårdsterapeut eller liknande.
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service från butik, kundservice, försäljning eller e-handel.
- Är flytande i båda svenska och engelska.
Vi letar efter dig som har en hög personlig mognad, är en driven teamspelare och utför ditt arbete med noggrannhet.
Vi kommer lägga mycket vikt på motivation i denna urvalsprocess och ser gärna att du förtydligar i din ansökan varför du är rätt person för denna roll.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231