OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter utmaningar? Linde Gas möter dem varje dag och vet att vi växer genom att bemästra dem! Hos Linde får du som är nyfiken, noggrann och problemlösande möjlighet till en omväxlande, utmanande och stimulerande arbetsmiljö på en framtidsorienterad marknad. Urval sker löpande, varmt välkommen in med din ansökan.
OM TJÄNSTEN
Linde är ett ledande industrigas- och teknikföretag med verksamhet i över 100 länder och ca 80 000 medarbetare globalt. Lindes produkter, tjänster och tekniska lösningar används i många branscher och tillämpningar, däribland inom kemi, papper & massa-, livsmedels-, elektronik-, verkstads-, stålindustrin och inom hälso- och sjukvården. Samarbetet med Lindes kunder är nyckeln till dess framgång och tillsammans med dig vill de nå nya höjder! Linde agerar ansvarsfullt gentemot sina aktieägare, affärspartners, anställda, samhället och miljön i alla sina affärsområden, regioner och platser över hela världen.
Du erbjuds:
* Att bli del av ett tight team som bryr sig om varandra, har högt i tak och god stämning
* Att bli en del av ett av världens största industrigasföretag som tar stort ansvar vad gäller jämställdhet och mångfald
* Hög flexibilitet och möjlighet att arbeta hemma på 50%
ARBETSUPPGIFTER
Som Kundtjänstmedarbetare på Linde Gas ingår du i ett team om 10 personer och arbetar med olika dagliga arbetsuppgifter av serviceinriktad och administrativ karaktär. Du kommer att representera Linde Gas på den svenska marknaden och ge support via e-post och telefon till deras kunder med främst fakturarelaterade frågor.
Du kommer bland annat att:
* Hantera ärenden av ekonomisk karaktär, skapa nya kundnummer, uppdatera kundprofiler och vara bejhjälpling vid hyresrelaterade frågor
* Felsöka i systemet och se till att hitta lämpliga lösningar
* Ta ansvar för kundfrågor, hantera och dirigera olösta förfrågningar till lämpligt internt team
* Vara en nyckelspelare i uppbyggandet av ett supportteam i en utmanande miljö
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet inom kundservice, Back Office eller Säljsupport
- Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, då båda dessa språken används kontinuerligt i arbetet
- Är bekväm att navigera dig i olika datorsystem
Det är meriterande om du tidigare arbetat i SAP.
Som person är du strukturerad och har en förmåga att prioritera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt, även när tempot är högt. Då de olika arbetsuppgifter som ingår i rollen är av varierande karaktär ställs det krav på att ha ett noggrant arbetssätt för att bli framgångsrik i arbetet.
I denna rekrytering kommer vi lägga stort vikt vid dina personliga kompetenser:
* Kommunikativ
* Ansvarstagande
* Problemlösande
* Serviceinriktad
Övrig information
* Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
* Omfattning: Heltid
* Placering: Örebro
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Linde tillverkar och marknadsför medicinska gaser, industrigaser och specialgaser för olika ändamål. I samarbete med kunderna, utvecklar Linde totallösningar som omfattar gaser, kunskap om processer, gasutrustning och service. Linde i Sverige ingår i Linde koncernen och tillhör tillsammans med övriga nordiska länder och Baltikum Region Europe North. Linde är ett världsledande gas- och teknikbolag med anställda i omkring 100 länder.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231