Kundtjänstmedarbetare till Mälarenergi

Kundtjänstmedarbetare till Mälarenergi

Arbetsbeskrivning

Söker du en spännande möjlighet att utvecklas och växa i en kundtjänstroll? Då har du kommit rätt! Vi söker ambitiösa kundtjänstmedarbetare till Mälarenergi som vill vara med och skapa en fantastisk kundupplevelse. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara en viktig länk mellan företaget och deras kunder. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en dynamisk och ständigt föränderlig miljö där ingen dag är den andra lik.

Placeringsort: Västerås

Typ av anställning: Konsultuppdrag via Manpower

Start: Omgående & inom snar framtid





Om jobbet

Som kundtjänstmedarbetare hos Mälarenergi ansvarar du för att ge professionell och effektiv service till våra kunder.Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera att besvara kundfrågor via telefon, e-post och chatt, hantera reklamationer och andra kundärenden samt att ge produkt- och serviceinformation. Du kommer också att samarbeta med andra avdelningar inom företaget för att säkerställa en smidig kundupplevelse.





Den vi söker

Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservice, goda kommunikationsfärdigheter och förmågan att hantera olika typer av samtal.Du behöver vara en bra lyssnare och ha förmågan att sätta dig in i kundens situation. Du behöver vara flexibel och kunna arbeta i en hektisk miljö. Du har även god kunskap i engelska i både tal och skrift.





Vad kan Manpower Group erbjuda dig?

Manpower Group är ett värderingsstyrt bolag med konsulternas karriärmål i fokus med ett långsiktighet engagemang i våra konsulter för att skapa balans mellan privatliv och arbetsliv. Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda. Manpower Group värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.





Intresserad?

För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken.

Notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl.

Vi kommer att tillsätta uppdraget så snart vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 november 2023
  • Ansök senast: 2 december 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024