OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med kundservice och brinner för att göra dina kunder nöjda? Vill du arbeta hos branschens största serviceleverantör? Då kan tjänsten som kundtjänstmedarbetare hos mcare Sweden AB vara rätt position för dig!
Rollen
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara företagets representant och första kontaktperson för kunderna. Du kommer ha kontaktvägar via telefon, mail, chat samt personlig kontakt. Dina arbetsuppgifter är i huvudsak att ta emot frågor och funderingar från kunder för att därefter leverera ett bra svar tillbaka. Ibland kommer du behöva ta hjälp av tekniker, ekonomi och andra funktioner i företaget.
Arbetstid: måndag – fredag: 08:00 - 17:00
Tjänsten är ett vikariat på ca 6 månader
Din profil
Vi ser att du är en administrativt lagd person som är snabblärd och lyhörd. Det är viktigt med en förståelse för kundtjänstarbetet och att du i detta är en prestigelös person. Du kommer vara företagets röst utåt och därför är det viktigt att du är trevlig och har lätt för att prata med kunder. Du talar, skriver, läser svenska och engelska flytande. Du arbetar strukturerat och med stor noggrannhet. För dig är det viktigt att alltid ge bästa service till dina kunder. Du är van vid datorer från Apple och de vanligaste förekommande datorprogrammen.
Bra att veta:
Du kommer bli anställd som TEMP-TEAM konsult. Som TEMP-TEAM konsult erbjuds du avtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef för att säkerställa att du kommer väl tillrätta på din arbetsplats.
Intresserad?
Är du kundtjänstmedarbetaren vi söker? Skicka in din ansökan snarast då vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterande konsultchef Stefan Thorup, 0708-583305.