Kundtjänstmedarbetare till Mediplast

Kundtjänstmedarbetare till Mediplast

Arbetsbeskrivning

Mediplast is part of AddLife group and shares their vision of improving people’s lives by being a leading, value-creating player in Life Science. As a member of this larger Medtech family, we can provide you with additional consulting and services, as well as product training.
As a company producing and distributing medical solutions, sustainability is ingrained in our DNA. We recognize the importance of sustainability and our role in ensuring the long-term viability of our planet and its resources. We are mindful in our use of resources and respectfully implementing sound governance practices and complaint behaviour across our organization. We embrace and drive ESG principles in all aspects of our operations. At Mediplast we recognize the importance of fostering positive social impact and maintaining strong relationships with our employees, customers, and communities.
We strongly believe in fostering a culture that is characterized by humility, helpfulness, personal ownership, and respect amongst each other. By committing to a profound human approach internally, we are convinced that this also mirrors our interactions and relationships with our external stakeholders. We believe this is the reason why we are seen as a trusted and engaged partner with a genuine care for people.


Kundtjänstmedarbetare till Mediplast
Är du en duktig och noggrann administratör? Trivs du med att ha daglig kundkontakt? Då kan denna roll som Kundtjänstmedarbetare vara något för dig.
Som Kundtjänstmedarbetare är dina primära arbetsuppgifter ordermottagning och traditionell kundservice över telefon och email. Du är länken som säkerställer att kunderorders hanteras korrekt och att slutkunden blir rustad både med produkter och den kunskap de behöver. Vidare hjälper du våra kunder med att finna smarta och effektiva lösningar på de problem som kan uppstå längs med vägen.
Kunderna till Mediplast verkar direkt inom vården, vilket ger dig en chans att varje dag göra skillnad – på riktigt. Här erbjuds du en verksamhetsnära roll i ett internationellt bolag med många kontaktytor runt om i organisationen.
Tjänsten är en tidsbegränsad anställning fram till 2023-12-31, med god chans till förlängning.


Om dig
För att axla den här rollen väl så vill vi se att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundtjänst och en gymnasieexamen i grunden. Ifall du kan navigera dig i Excel och affärssystemet Business Central är det en fördel. Som person är du ansvarstagande, noggrann och du tar initiativ till förbättring. I kontakten med kollegor är du hjälpsam och du möter kunders behov med både servicekänsla och lösningstänk. För den här tjänsten är flytande svenska och engelska, både i tal och skrift, ett krav.
För oss är det viktigt att du bidrar till en hälsosam kultur som kännetecknas av ödmjukhet, hjälpsamhet, respekt, stort personligt ansvar och alltid med ett tydligt fokus på patienten och människor som arbetar inom sjukvården.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR manager Agneta Söderling
040 671 23 00 072 501 10 02
Ekonomichef Mats Aaman
040 671 23 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MEDIPLAST AB MALMÖ
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 augusti 2023
  • Ansök senast: 6 september 2023

Besöksadress

KANTYXEGATAN 29
MALMÖ

Postadress

BOX 9504
MALMÖ, 20039

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024