Kundtjänstmedarbetare till miljöföretag

Kundtjänstmedarbetare till miljöföretag

Arbetsbeskrivning

Tycker du om service och miljön, då är detta tjänsten för dig! Vår kund söker en kundtjänstmedarbetare till deras team. I Kallhäll hittar du din nästa arbetsplats med engagerade och drivna kollegor som tillsammans gör Sverige till ett renare land. Start är omgående så passa på att söka redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett företag i framkant som vill bevisa att omsorg om jorden och bra affärer går hand i hand. Om detta är en vision du också brinner för kan detta komma att bli din perfekta arbetsplats. De erbjuder nyskapande och effektiva lösningar för att minimera, ta hand om och omvandla avfall till resurser.

Teamet tillhör Region Stockholm och sitter i Kallhäll. Teamet består av flera medarbetare samt en samordnare och en chef som hanterar cirka 5-600 ärenden per dag fördelat på samtal och mejl. I detta arbete är det stundtals mycket att göra och du kan komma att ställas inför varierade situationer. För att trivas i den här rollen ser vi att du har ett utpräglat service tänk mot både kollegor och kunder, hög arbetsmoral och trivs i en miljö där du får skapa egna strukturer.

Du erbjuds
- Ett långsiktigt konsultuppdrag med överrekrytering efter sex månader om alla parter är nöjda
- En grundlig utbildning av företagssystem företaget använder
- Ett meningsfullt arbete som strävar mot ett hållbart samhälle.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Ta emot och registrera beställningar från kunder på ett professionellt sätt
* Hantera alla inkommande ärenden (telefon, via kund portalen och mejl) och utföra förekommande arbetsuppgifter på ett ändamålsenligt och effektivt sätt
* Svara på frågor avseende fakturor, produkter, tjänster och priser
* Offerera och prissätta vid enklare förfrågningar över telefon
* Ta emot och hantera reklamationer
* I förekommande fall skicka frågor, order eller reklamationer vidare till andra avdelningar inom organisationen


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av service sedan tidigare, med fördel genom kundtjänst (detta ses som meriterande erfarenhet)
- Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, såväl i tal som skrift
- Har god IT-vana och goda kunskaper i MS Office

Meriterande
- Tidigare erfarenhet av administration

Hos vår kund väger din personlighet minst lika tungt som hur bra du är på ditt arbete. Därav ser vi att du är flexibel, ansvarstagande, arbetar strukturerat och kan behålla lugnet i stressade situationer då du snabbt kan behöva anpassa dig efter nya och förändrade situationer.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Kommunikativ
- Initiativtagande
- Flexibel
- Ansvarstagande
- Strukturerad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2024
  • Ansök senast: 27 februari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 oktober 2024

2 oktober 2024