Kundtjänstmedarbetare till Mitsubishi Electric

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

Mitsubishi Electric Scandinavia är ett helägt dotterbolag till Mitsubishi Corporation i Tokyo, Japan. Organisationen har idag 9 filialer i Europa. Kontoret i Sverige marknadsför och säljer bland annat klimatprodukter (värmepumpar, luftkonditionering mm) på deras marknad som är både Norden och Baltikum. Mitsubishi Electric kännetecknas av modern design, hög kvalitet, lång livslängd och överlägsen driftsekonomi. Mitsubishi Electric är idag marknadsledande i många delar av världen och är nu i en stark tillväxtfas i Sverige och Norden.

Om tjänsten:

Nu söker vi för Mitsubishi Electric´s räkning en kundtjänstmedarbetare till deras kontor i Sollentuna. Du kommer tillsammans med ett team på 4 personer att arbeta med orderhantering såsom orderläggning, returer, reklamationer och logistik. Du kommunicerar med kunderna genom både mail och telefon. Primärt består alltså dina arbetsuppgifter av att:

- Ta emot ordrar, främst via mail och telefon
- Besvara frågor via telefon eller mail
- Logistik såsom att t.ex. hantera leveransförändringar

Erbjudande:

- Att få vara en delav ett erfaret och mycket serviceinriktat team som alltid jobbar med kunden i fokus.

- Möjligheten att tillsammans med engagerade och erfarna medarbetare driva verksamheten framåt.

Krav:

Personen vi letar efter har tidigare arbetat i en liknande roll. Du ska vara en mycket kundorienterad och kommunikativ person som vill vara en del av att ge företagets kunder bästa tänkbara service. För att passa in i rollen så trivs du med att arbeta i ett högt tempo och hugger gärna tag i arbetsuppgifterna, du är en ”doer”. Vidare ser vi gärna att du:

- Har arbetat minst 3 år i en liknande roll

- Har arbetat i SAP med orderläggning

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift

Tillträde, omfattning och anställning:

Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider, vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.Uppdraget är ett konsultuppdrag på initialt ett år vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av
rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 16 april 2018

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024