OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker kundtjänstmedarbetare till följande av våra servicekontor:
• Göteborg
Nordic EASC AB mer känt som Samsung Service och är Samsungs märkesservice i Sverige och Finland.
Vår vision är 100 % nöjda kunder och vårt sätt att uppnå detta är genom att erbjuda en personlig service på Samsungs produkter och att kunden upplever oss som lyhörda, trevliga och kompetenta samt att vi tar ett stort ansvar för att serviceärendet blir löst.
Tjänsten som kundtjänstmedarbetare innebär att ta emot kunder och deras produkter i butik. Hjälpa till i verkstaden vid behov.
Personliga egenskaper
Du är lyhörd och har en god förmåga att lyssna på kunden och en förståelse för att bra kommunikation med kunden är en förutsättning för att lösa ärendet och att kunden skall bli nöjd.
Du är ansvarsfull, självständig, lösningsorienterad och effektiv i ditt arbetssätt. Det är även bra att kunna hantera stress med ett positivt humör.
Kompetenskrav
• Tekniskt intresse och service
• Mycket goda kunskaper i svenska samt god förståelse i engelska.
• Datorvana
Meriterande
• Tidigare erfarenhet av serviceyrken eller kundtjänst.
Om Nordic EASC AB
Nordic EASC AB är Samsungs märkesservice i Sverige och Finland där vi sköter garantiservice och reparationer av Samsung produkter inom produktgrupperna mobiltelefoner, tablets, tv, vitvaror och monitorer.
Företaget är privatägt och ägarna tror på att skapa en stark företagskultur som präglas av gott kamratskap (ha roligt på jobbet), ansvarstagande, och att detta skapar bra förutsättningar för vår vision om 100 % nöjda kunder.
Vi utför intervjuer kontinuerligt och tjänsten kan därför komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Är du intresserad av tjänsten så är du välkommen att skicka in din ansökan till rima.aoudeh@samsungservice.se