Kundtjänstmedarbetare till modernt kreditmarknadsbolag!

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Denna tjänst är inom ramen för vår rekryteringsverksamhet.

Nu söker tre nya medarbetare som vill arbeta i en dynamisk och ständigt utvecklande miljö där högt i tak och frihet under ansvar är några av ledstjärnorna som bolaget alltid efterstävar för alla anställda.

Arbetsbeskrivning

Du får en ansvarsfull roll i att hantera kontakter med såväl kunder, galdenärer och myndigheter. Du arbetar i en spännande och utpräglad familjär företagskultur och är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär inkassoärenden, fakturaärenden och administration. Vidare är mailförfrågningar och inkommande samtal något du dagligen arbetar med.

Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.

Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl privatkunder och företagskunder i en dynamisk och ständigt utvecklande miljö. Vidare arbetar du kanske idag med service eller vill göra en karriär inom det.

Vi söker dig som

- Älskar att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt

- Är lösningsorienterad och drivs av att ständigt utvecklas

- Har gymnasiekompetens

- Trivs att jobba med frihet under ansvar

Om företaget

Bolaget är en vällkänd och ledande aktör i Norden inom finansiering, inkasso, kreditinformation samt in- och utlåning till privatpersoner.

Vidare har koncernen verksamhet i ett flertal europeiska länder och samarbetspartners över hela världen och erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar. Tjänsten tillträds i juni.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 20/5, 2015 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson 08-551 118 71

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 24 april 2015

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024