Kundtjänstmedarbetare till Motiva

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: 08.00-17.00
Ort: Stockholm (Radiusbacken 1)
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Särskild visstidsanställning med stora chanser till överrekrytering

VILKA ÄR MOTIVA?

Motiva tillverkar och säljer bröstimplantat och strävar efter att baserad på vetenskap och användarcentrerad design omvandla branschen genom att fokusera på värdeskapande, säkerhet och kvinnors hälsa. På kontoret beläget i Stockholm arbetar idag 10 personer varav 3 stycken arbetar med kundtjänst. På arbetsplatsen råder en familjär känsla där de anställda upplever en nära gemenskap, ömsesidig respekt och öppenhet som värdefulla egenskaper. På torsdagar har de gemensam frukost, medan de kvartalsvis anordnar en gemensam aktivitet. Det svenska kontoret befinner sig för närvarande i en expansionsfas och söker därför efter en ambitiös och positiv lagkamrat som vill bidra till deras framgång.


DIN ROLL

I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att ha kontakt med kunder, kliniker och kirurger. En stor del av din vardag kommer även innefatta orderhantering. Dina arbetsuppgifter kommer att variera och på grund av det mindre kontorets karaktär kommer du att ha möjlighet att hjälpa till inom flera områden, vilket möjliggör en bredare erfarenhet av varierande arbetsuppgifter.

Några av dina främsta arbetsuppgifter:

- Besvara kundfrågor på olika kanaler

- Hantera ordrar och fakturor

- Ta fram statistik

- Hjälpa säljavdelningen med frågor

- Hjälpa till med konferenser

- Håller koll på lager och koordinera tillsammans med personalen där

VEM ÄR DU?

För att lyckas i den här rollen krävs det att du som person är noggrann och strukturerad eftersom du kommer arbeta med känsliga produkter. Samtidigt är det önskvärt att du besitter en förmåga att anpassa dig till varierande arbetsuppgifter. Ett starkt servicetänk och en can-do-attityd är nödvändig för att lyckas i rollen.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Skriver och pratar svenska och engelska obehindrat

- Jobbat med service och kundbemötande tidigare

- Datorvana och IT-kunskaper på en nivå där du har lätt att lära dig nya system

Meriterande:

- Arbetat med kundtjänst tidigare

- Van användare av excel

- Kan något annat skandinaviskt språk

- Arbetat med SAP tidigare

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster så som reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2023
  • Ansök senast: 6 december 2023

Liknande jobb