OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha Göteborgs roligaste extrajobb? Vi söker nu Kundtjänstmedarbetare till MQ Marqet.
Är du en person som gillar att ge service och hjälpa kunder och besökare?
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att besvara alla kundrelaterade frågor gällande köp från Shop Online och frågor gällande MQ Marqets kundklubb. Dina arbetsuppgifter rör i huvudsak information kring order, faktura och retur för Shop Online samt frågor kring medlemskap, poängsaldon och erbjudanden gällande vår kundklubb. Kundkontakt sker via mail, telefon och chatt. Du har även en del kontakt med våra butiker.
För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som har en positiv inställning och en hög känsla för service. Du är flexibel och lösningsorienterad då du snabbt måste kunna lösa problem med t ex borttappade eller felplockade orders. Vidare tror vi att du är en god administratör som gärna arbetar självständigt. Tjänsten kräver att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och att du har goda kunskaper inom Officepaketet.
Detta är en helgtjänst där du arbetar i snitt 6,5 timmar per vecka. Start för tjänsten är den 23e augusti och introduktion/utbildning kommer att ske under kontorstid i vecka 34 och 35. Tjänsten är tillsvidare och inleds med provanställning. Placering är på vårt huvudkontor i Göteborg.
Urval och intervjuer kommer att påbörjas först under v.30 men skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 juli. Har du frågor avseende tjänsten kan du vända dig till Customer Service Manager Johanna Schöön på johanna.schoon@mq.se som besvarar frågor i möjligaste mån under semestern.
Välkommen med din ansökan!