Kundtjänstmedarbetare till Myndighet i Nyköping

Arbetsbeskrivning

_Trivs du med att arbeta i en roll där service är A och O och där du är ansiktet utåt? Då kan detta uppdraget vara något för dig! Vi söker omgående flerakundtjänstmedarbetareför konsultuppdrag med start_2020-05-11. Uppdraget kommer pågå till2020-08-28 med förlängningsoption på 4 månader.

_OBS: Kort ansökningstid!Urval sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan direkt!_

ARBETSBESKRIVNING:
Som kundtjänstmedarbetare på denna myndighet kommer du efter en introduktion och utbildning på ca två veckor att tillhöra upplysningsenhetendär drygt 40 medarbetare ingår. Du kommer att självständigt besvara och hantera allmänna frågor via telefon. Alla handläggare sitter i samma lokal vilket ger utrymme till att få stöd från övriga medarbetare samt att du kommer att ha en tilldelad handledare under ditt uppdrag. Det är oerhört viktigt att vara serviceinriktad och snabbt kunna anpassa sig till olika situationer som kan uppstå och givet ha ett intresse för att arbeta med människor.

Arbetstiden är 8h per dag med 30 minuters lunch och kan förläggas mellan 7:45-18:15 mån-fre.

VEM SÖKER VI?
Vi söker dig som har:

* Avslutad gymnasieutbildning, eller likvärdigt, med godkända betyg.
* Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
* Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt system. Med goda kunskaper avses att obehindrat navigera i MS Office programvaruprodukter.
* Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift. Med goda kunskaper avses att obehindrat tala och skriva på svenska och engelska samt tillgodogöra sig information.

Meriterande:

* Tre (3) månaders arbetslivserfarenhet/praktik från telefonkundtjänst de senaste tolv (12) månaderna räknat från 30/3-2020.

Personliga Egenskaper:
Positiv, serviceinriktad, kundorienterad. God kommunikativ förmåga. Har ett bra bemötande både mot kunder och kollegor och inger förtroende. Kan arbeta självständigt, men samtidigt ha mycket god förmåga att samarbeta. Stimuleras av att arbeta i ett högt tempo. Är noggrann och ansvarstagande.

START:2020-05-11
ORT: Nyköping
OMFATTNING: 100%
ARBETSTIDER:Dagtid, måndag-fredag
ANSTÄLLNING: Uppdraget är ett konsultuppdrag där du har en visstidsanställning hos oss på OnePartnerGroup och är uthyrd till myndigheten

Välkommen med din ansökan!

Om OnePartnerGroup:
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

Mer information

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skatteverket Nyköping
  • 8 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 20 april 2020

Liknande jobb


Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

Telefonist/Receptionist till Regionens kontaktcenter i Östersund

14 november 2024

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024