OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för service och vill vara en del av Nordic Choice Hotels fortsatta tillväxtresa? Du kommer vara företagets nyckelspelare och därför är det viktigt att du är kommunikativ och är van vid snabba puckar. Motiveras du av att ge utmärkt kundservice och vill utvecklas i ett företag i expansion? Urval sker löpande så välkommen in med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Kundtjänstavdelningen på Nordic Choice är ett skandinaviskt kundcenter med kontor i Oslo och Stockholm. De viktigaste uppgifterna är att hjälpa gäster och kunder via telefon, mejl, chatt och sociala medier med bokning av hotellrum, vägledning samt hantera allmänna förfrågningar om Nordic Choice Hotel och resmål. Kundtjänsten är ofta den första kontakt som gästen har med Nordic Choice Hotels och våra kundservicemedarbetare ska ge service i världsklass med energi, driv och entusiasm. Vi vet vad som krävs för att våra gäster ska vara nöjda och fortsätta att återvända till Nordic Choice Hotel.
Med innovativa digitala verktyg och hög kvalitet är Nordic Choice ett bolag där cirka 13.000 medarbetare från 124 olika länder trivs och ser till att bolaget växer. Förutom kundserviceteamet har du även kontakt med kollegor från andra delar av bolaget och detta är en arbetsplats för dig som gillar gemenskap och att nå resultat tillsammans.
Du erbjuds
* Härliga nybyggda kontorslokaler med hotellkänsla
* Goda utvecklingsmöjligheter och med stora möjligheter till överrekrytering
* Coachsamtal 1 gång i månaden
* En gedigen introduktion och upplärning på 3 veckor
* Hotellfrukost varje torsdag
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
* Bokning och försäljning av hotellrum
* Förfrågningar om bland annat medlemskap och förmåner hos Nordic Choice Club
* Besvara frågor om hemsidan och appen
VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad gymnasieutbildning
* Har tidigare arbetslivserfarenhet
* Talar och skriver obehindrat på någon av de skandinaviska språken samt engelska, då språken används i arbetet
* Har god systemvana
Vi anser det även som meriterande om du...
* har arbetslivserfarenhet från kundtjänst/hotellbranschen
* förstår norska och/eller danska
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Resultatinriktad
* Stresstålig
Vi ser att du är positiv och tillmötesgående. Du gillar att arbeta effektivt och trivs i ett högt tempo där du är flexibel och problemlösande. Du är nyfiken och utvecklingsintresserad, du duktig på att prioritera mellan dina arbetsuppgifter och du har en prestigelös inställning i arbetet.
I denna rekrytering kommer vi lägga stort vikt vid dina personliga kompetenser och ditt intresse för tjänsten
Övrig information
* Start: 10 januari 2022
* Placering: Evenemangsgatan 48, Solna
* Arbetstider: 08:45 - 17:15 (tiderna kan komma att variera/utökas)
* Omfattning: Heltid, initialt 6 månader och goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering
* OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail. Sök tjänsten genom att klicka på ”ansök här” nedan.
* Vi arbetar med löpande urval, annonsen kan därför komma att tas ner innan vi gått över till urvals- eller intervjufasen. Sök gärna tjänsten så snart du kan om du är intresserad!
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Nordic Choice på deras hemsida: https://www.nordicchoicehotels.se/
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231