Kundtjänstmedarbetare till Norrköping

Kundtjänstmedarbetare till Norrköping

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du driven, social och trivs i en roll där du får arbeta med kundservice? Har du tidigare erfarenhet av arbete med kundservice och försäljning? Då kan det vara dig vi söker. 


Vi söker nu 3 st kundtjänstmedarbetare för ett projekt under ca. 3 månader. 


Du kommer bland annat arbeta med: 
Inkommande och utgående samtal, mail och chat.

Projektet beräknas pågå under ca. 3 månader. Du kommer även arbeta med merförsäljning. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du tar eget ansvar över dina arbetsuppgifter och säkerställer att kunderna får rätt service.

Arbetstider
Heltid. 


Uppdraget kommer starta 2020-12-01 och beräknas pågå under ca. 3 månader. Det kan finnas möjlighet till viss förlängning.

Kvalifikationer
För den här tjänsten söker vi dig som är engagerad i ditt arbete. Du är social och noggrann, och trivs i en roll där du får ge en god kundservice. 


Du har: 
Tidigare erfarenhet från arbete med kundservice och försäljning. 
En god data- och systemvana. 
B-körkort. 
Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-11-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Kontakta Andrea Trägårdh, andrea.tragardh@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 3 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 oktober 2020
  • Ansök senast: 8 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb