OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu hjälper vi vår samarbetspartner i Helsingborg att hitta deras nästa kundtjänstmedarbetare! Du kommer att bli anställd direkt av dem och när du blivit varm i kläderna så finns det möjlighet att arbeta både hemifrån och från kontoret.
Företaget har funnits länge och är väletablerat. Kunderna som du arbetar med är välkända, de flesta inom handels.Man arbetar innovativt och erbjuder dig flertal förmåner där frukt och träning på jobb är en av dem. Dem innehar självfallet kollektivavtal genom unionens call-center avtal. Dina kollegor är från blandade bakgrunder i alla åldrar.
Det viktigaste är inte antalet samtal som du lyckas beta av, utan att kvalitén och servicen är hög. För att lyckas med detta så tror dem att du har en hög servicenivå, kanske har du jobbat i butik, restaurang eller liknande servicebransch tidigare? Du kommer att behöva skriva och prata svenska obehindrat, och kan du fler nordiska språk så är detta en stor merit.
Beroende på hur mycket du vill arbeta så finns det möjlighet att arbeta dag, kväll eller helg. Lönen utifrån Unionens avtal är följande:
Under 24 år: 110kr/h + 12% semesterersättning Över 24 år: 127kr/h + 12% semesterersättning
Start efter ÖK
Frågor eller funderingar? Hör av dig!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lene Lund Enhetschef
0522 697751
Eva Brink
0520-223962
Shkelzen Kez Plakiqi ,Manager, Thermal & HVAC-Syst
+46 739 666 273
Magnus Berner, Manager Vehicle Safety
+46 520 85860
Joakim Bryntesson, Group Manager PASD & Electro
+46 739 666218
Dan Svensson, Manager Press & Bodyshop
+46 520 853 95