Kundtjänstmedarbetare till nytt uppdrag mot Sappa

Kundtjänstmedarbetare till nytt uppdrag mot Sappa

Arbetsbeskrivning

Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!

Om tjänsten

- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår uppdragsgivare Sappa, ett telekombolag som levererar bredband, TV, digitala omsorgstjänster och fast telefoni till kunder i hela Sverige
- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för kunder via samtal och mejl
- Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov
- Du kommer att hjälpa till med support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med, exempelvis gällande Bredband eller TV
- Du förväntas ge korrekt information om produkter/tjänster och vägleda kunder genom olika processer
- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder
- Frambringa försäljningsmöjligheter och lösningar som driver till mervärde för kunden.

För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 3 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-20:00 samt 10:00-16:00 på helger.

Utbildningsstart: 12 juni
Kvalifikationer och färdigheter

- Gymnasieexamen
- Flytande svenska i tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
- Starka kommunikationsfärdigheter
- God dator- och systemkompetens
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande
- Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat
- Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar
- Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat
- Drivs av att nå önskade resultat med en stark motivation till merförsäljning
- Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar
- Trivs av att jobba i en föränderlig miljö och är stresstålig

Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2024
  • Ansök senast: 9 juni 2024

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


25 november 2024