Kundtjänstmedarbetare till Office Managements Facility Services!

Arbetsbeskrivning

Trivs du med många kontaktytor? Får du energi av att prata med människor? Har du en stor vilja att leverera service i världsklass? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Efter att ha ökat marknadsandelar år efter år, hela vägen tillbaka till 1993, genomför nu Office Management en avknoppning av sin framgångsrika Facility Management-del. I och med detta står avdelningen inför en tid där tillväxtpotentialen är större än någonsin. En tillväxtpotential av rang som byggs på en redan marknadsledande och stabil stomme. I samband med detta söker vi -det tätt sammansvetsade teamet på Back Office- vår nya kollega till kundtjänsten! Tjänsten är om 100% och vi sitter i nyrenoverade och moderna lokaler i Frösunda.

Arbetsuppgifter

Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ge våra kunder, leverantörer och kollegor förstklassig service. Detta genom att ta emot inkommande samtal, mejl, chattmeddelanden samt hantera olika ärenden och förfrågningar. I detta arbete sker kontinuerligt mycket samarbete; såväl med dina kollegor på kundtjänst som med account managers, avdelningschefer och ekonomiavdelningen.

Vi söker dig som…

- Vill ge exceptionell service & är en lagspelare

- Trivs med att arbeta administrativt

- Är en problemlösare som ser glaset som halvfullt

- Söker efter en fast punkt där det finns möjlighet att utvecklas

- Bekväm med såväl skriftlig som muntlig kommunikation på både svenska och engelska

Erfarenhet av liknande tjänster är meriterande, men inte ett krav. Hos dina närmsta kollegor finns mycket kunskap och erfarenhet att ta lärdom av för att du smidigt skall kunna växa in i rollen. För att lyckas i denna roll bör du vara serviceinriktad, trivas med många kontaktytor och kunna vägleda våra kunder på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du ansvarstagande, lyhörd och har lätt för att förstå andra människor. Att du prioriterar kundnöjdhet precis lika mycket som vi gör är en självklarhet!

Vad vi erbjuder:

Vi är miljöorienterade både när det kommer till naturen och våra anställdas arbetsmiljö. Detta visas bland annat genom diverse miljöcertifieringar och höga Great Place to Work-betyg flera år i rad. Friskvårdsbidrag, rikslunchkort och friskvårdstimme är några av förmånerna som du kommer kunna ta del av.
Hos dina kollegor finner du kunskap som har vuxit fram genom långvarigt arbete inom företaget. Genom detta finns det dagligen erfarenhetsbaserad kunskap att ta del av, både kring stora och små ärenden. Samtidigt har en kontinuerlig tillväxt ständigt öppnat upp för nya personer, idéer och utvecklingar. Detta har resulterat i en balans vi är oerhört stolta över att ha uppnått; en balans som erbjuder en unik arbetskultur med enastående möjligheter.

Låter ovan som en spännande möjlighet? Känner du att du passar du in på beskrivningen? Tveka inte på att söka tjänsten redan idag!

Ort: Solna
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Lön: Fast månadslön
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Ps. Nyfiken på att veta ännu mer? På följande länk finner du än mer info om vår vision, vårt arbetssätt & våra tjänster: https://www.officemanagement.se/facility-management/

Sammanfattning

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024