Kundtjänstmedarbetare till omtyckt företag i Solna

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och konsultuthyrningsföretag som är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder som befinner sig i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och vår verksamhet är en av branschens mest erfarna och betrodda. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Sedan grundandet 1899 är vårt kundföretag ett oberoende familjeföretag som känner samma ansvar i förhållande till ägare, anställda, kunder och leverantörer som till miljö och samhälle. Företaget är inriktat på tillverkning av maskiner för kök, tvätt- och golvvård samt tvätt- och diskutrustning för professionell användning och medicin- och laboratorieteknisk utrustning.

Vår kund värderar långsiktigt tänkande och agerande, kontinuitet beträffande värderingar och målsättningar, ett partnerförhållande till kunder och leverantörer och en medarbetarorienterad företags- och ledningskultur.

Om tjänsten
Du kommer i den här rollen att ingå i en trevlig kundtjänstgrupp bestående av 20 personer och arbeta på ett fräscht och nyrenoverat kontor i Solna. Detta är ett konsultuppdrag under 6 månader med möjlighet till att övergå till en fast anställning hos vårt kundföretag. Tjänsten är på heltid som hos vår kund motsvarar 37,5 timmar / vecka. Start omgående.

Arbetsuppgifter:
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att:

• Hantera och behandla inkommande telefonsamtal och mejl gällande service och reservdelar
• Orderadministration
• Systemarbete, främst i SAP

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice samt lägger stor vikt vid att du som person är positiv, driven, ansvarsfull och serviceinriktad.

• Tidigare erfarenhet från att arbeta i affärssystem - gärna SAP men det är inget krav
• Som person är du öppen, prestigelös och trivs att arbeta i team

Stämmer beskrivningen in på dig? Sök då tjänsten redan idag, urval sker löpande!

Sökord: orderadministration, kundservice, kundtjänst

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Heltid - arbetstid kl.8.15-16.30 / Start omgående - 6 månader framåt / Konsultuppdrag via Placera Personal med möjlighet till direktanställning hos kundföretag
  • Publicerat: 29 maj 2017

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024