OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du duktig på att inge förtroende och vill ge extra bra kundvård? Då kan det vara du som är Paroys nästa kundtjänstmedarbetare! Här får du chansen att bli en kugge inom en spännande bransch där du i allra högsta grad bidrar till att skapa hög kundnöjdhet.
Om vår kund
Vår strategi är enkel – vi finns där våra kunder finns och har i dagsläget sju lokala kontor från Karlstad i norr till Ystad i söder. Som en lokal leverantör av drivmedel och eldningsolja finns vi alltid nära till hands med bra produkter, service och flexibilitet. I vårt rikstäckande nät av återförsäljare och ombud säljer och distribuerar vi över 200 miljoner liter per år till nöjda kunder. Vi har både ett eget åkeri som gör oss flexibla samt nära samarbetspartners i de delar av landet där vi själva inte kör.
Läs gärna mer om oss på paroy.se
Dina arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare är dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Kundmottagning
• Ordermottagning via mail och telefon
• Tankkortsansökningar
• Avstämning och fakturering
• Övrig kundservice
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Paroy kommer du huvudsakligen att arbeta relationsskapande genom att bemöta Paroys kunder främst via telefon. Vidare kommer du att ta emot order, ansvara för registrering i systemet och vara behjälplig i övriga administrativa uppgifter på kontoret. Det är meriterande om du tidigare har arbetat i en kundtjänst, order och fakturering samt reception.
Vi erbjuder dig en bred och variationsrik roll. Du blir en del av ett lokalt företag där man har roligt tillsammans och har högt i tak.
Din profil
Vi letar efter dig som är serviceinriktad mot såväl kunder som kollegor och trivs med arbetsuppgifter kopplade till kundtjänst och administration. Vidare värdesätter du struktur och noggrannhet i ditt arbete och du trivs i en ansvarstagande roll där du både jobbar självständigt och i team med kollegor. Du som söker har med fördel erfarenhet från serviceyrket och vi ser gärna att du har en god datavana och kunskaper i Excel.
Som person är du utåtriktad, kommunikativ, innehar tålamod samtidigt som du har en stor portion social kompetens. Du har viljan att göra det lilla extra för att nå hög kundnöjdhet!
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är den 4 maj. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Christina Björsell på christina@effektiv.se
Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.
Sökord
Kundtjänst, kundsupport, kundtjänstmedarbetare, reception, administration, order, fakturering, excel