Kundtjänstmedarbetare till People's Choice

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

För People's Choice räkning söker vi en kundservicemedarbetare/kontorsansvarig. Arbetsuppgifterna kommer främst att vara kontakt med kunder till nätbutiken Freddystore, både via mail och telefon. Du kommer att hantera returer, krediteringar och även ta emot samtal från återförsäljare. Större delen av rollen kommer att vara i kundservice och i den rollen ingår även merförsäljning. Som kontorsansvarig kommer det att vara ditt ansvar att se till att "allt" fungerar på kontoret: beställa papper till skrivaren, göra felanmälningar, sköta kaffemaskinen och se till att det ser allmänt trevligt ut i lokalerna m.m.

Omfattning: Heltid, kontorstider
Start: snarast möjligt.
Detta är en del av vår rekryteringsverksamhet, vilket innebär att Magna sköter rekryteringsprocessen, men du kommer att bli anställd direkt hos People's Choice AB. Provanställning på sex månader tillämpas.

Kundföretaget


Vår kund, People's Choice AB, brinner för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam och aktiv livsstil. Därför har de valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt som Celsius i Sverige. Deras värderingar är att produkterna de distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. År 2005 lanserades produkten Celsius i USA, år 2009 i Sverige, år 2014 har de 5000 st återförsäljare. Företaget har även agenturen för Freddy, ett klädmärke för den träningsintresserade och modemedvetna konsumenten. People's Choice AB/Celsius har en mycket stark tillväxt och höga ambitioner för framtiden.


Din profil

Du som söker har erfarenhet av att arbeta med service på hög nivå. Kanske har du jobbat i reception, klädbutik eller på hotell. Du är serviceminded, flexibel och samarbetsvillig. Du ska tycka om att ta egna initiativ och trivs när du kan vara till hjälp, både i stort och smått. Du talar svenska och engelska obehindrat. Om du har ett intresse för fitness och sociala medier är det ett plus. Meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet Mamut.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Louisa Björklund via louisa.bjorklund@magna.se. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail!



Vårt företag

Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.

Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Henriksen

Louisa Björklund

Frida Bergman

Marcus Nilsson

Marcus Nilsson
076-6778778
Christian Vikander
070 512 49 15
Christian Vikander
08 - 121 502 04
Jessica Tollstoy

Johanna Lindholm

Ann-Sofie Widlund Stendalen
08-501 685 11

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAGNA AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 25 april 2016

Besöksadress

Industrigatan 4A, Stockholm
None

Postadress

Industrigatan 4A
Stockholm, 11246

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024