OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
PhoneLife är ett snabbväxande företag inom e-handel. Vi erbjuder våra kunder allt inom mobiltillbehör som t.ex skydd till mobiler, surfplattor, smartwatches och andra mobila enheter. Vårt mål är att erbjuda Sveriges bästa utbud av skal, fodral och andra tillbehör. Vi vill även ge bästa möjliga kundservice, snabba leveranser och som helhet en bra köpupplevelse, som man gärna berättar för familj och vänner om.
Vi har vårt kontor och lager vid Rotebro Station i Sollentuna. Vi expanderar och därför söker vi dig som är serviceminded, effektiv, organiserad och trivs med att jobba i ett litet företag. Vi är idag 12 anställda samt extrapersonal vid behov. Tjänsten kommer att tillsättas så snart som möjligt. Arbetet kommer att utföras på plats på vårt kontor i Rotebro.
Vem söker vi?
Du ska ha ett sinne för kundvård och kundservice samt vara serviceminded då vi vill utveckla och bibehålla den goda relationen vi har till våra kunder
Du ska vara pigg, strukturerad och klara av att hantera flera uppgifter samtidigt
Du ska kunna läsa, prata och skriva professionellt på både svenska och engelska.
Meriterande egenskaper:
Lugnt, metodiskt och noggrant arbetssätt
Lösningsorienterat och positivt tankesätt
Lätt för samarbete och att utföra varierande arbetsuppgifter
Erfarenhet av kundtjänstarbete eller liknande
Tidigare arbetat med e-handel
Lätt för att uttrycka sig väl i skrift
Arbetsuppgifterna kommer att vara blandade men kan exempelvis innehålla:
Svara på produktfrågor via mail
Svara kunder i chatt
Hantera reklamationer
Hantera returer
Skriva hjälptexter för vanligt förekommande problem och vanliga frågor från våra kunder
Hålla vår FAQ uppdaterad och informativ