Kundtjänstmedarbetare till PostNord i Västerås

Kundtjänstmedarbetare till PostNord i Västerås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
PostNord förstärker nu sitt team med fler kundtjänstmedarbetare på heltid. Därför söker vi nu dig som är ute efter en långsiktig lösning där du får göra det du trivs allra bäst med - att hjälpa kunder och ge service.

Hos oss får du chans att djupdyka i hur PostNord, som den ledande leverantören för kommunikations- och logistiklösningar i Norden, arbetar och ständigt utvecklas. I takt med att breven minskar så ökar e-handeln och digitala lösningar efterfrågas. Under din anställning kommer du även utbildas i samtalsteknik, vilket är en nyttig kompetens som du har användning för såväl yrkesmässigt som privat. För att säkerställa din utveckling och ge dig rätt förutsättningar i rollen tilldelas du dessutom en coach där ni tillsammans följer upp styrkor och utvecklingsområden.

Ansvarsområden
Som kundtjänstmedarbetare har du dagligen kontakt med PostNords privatkunder via telefon. Du bemästrar balansen mellan att vara drivande i dialogen med kund och samtidigt vara en god lyssnare. Till dig ringer de för att exempelvis:
Spåra försändelser
Upprätta reklamationer
Få svar på frågor om PostNords tjänster, produkter och villkor

Arbetet bygger även till stor del på administration som du hanterar samtidigt som du har kunden i telefon. I den här rollen kommer du med andra ord bli expert på att multitaska och hitta lösningar. Mot bakgrund av denna beskrivning tror vi att rätt person för tjänsten uppskattar ett stillasittande jobb i en ljus kontorsmiljö med ett stort socialt utbyte.

Arbetstider
Startdatum: Löpande
Omfattning: Heltid, 100% med schemaläggning
Arbetstider: Varierande arbetstider mellan kl. 07:55 och 22:35, måndag till fredag
Ort: Västerås
Lön: Fast månadslön

Kvalifikationer
 Det är ett krav att du:
• Har en fullständig gymnasieutbildning eller minst 2 års arbetslivserfarenhet
• Har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Har en god datorvana

Det är meriterande om du:
• Har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning
• Har erfarenhet av att ha arbetat administrativt med dator
• Har erfarenhet av att ta emot telefonsamtal i arbetet

Ansökan
 Låter det intressant? Ansök redan idag!
 
Urval och intervjuer kommer ske löpande, ansök därför så snart som möjligt.

Observera att vi inte tar emot ansökningar via mejl, utan endast via denna annons. 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 10 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2021
  • Ansök senast: 3 januari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024