Kundtjänstmedarbetare till Preem

Arbetsbeskrivning

Kundtjänstmedarbetare till Preem
Gillar du kontakten med människor, trivs såväl i telefon som med administration? Just nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Preem där vi erbjuder en tudelad arbetsroll där du ena stunden samtalar och hjälper en kund och i andra stunden få vila öronen och arbeta med ren administration. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Låter det som dig? Välkommen in med din ansökan, redan idag!

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid (38,5 h/veckan), 3 olika skift mellan 8-17. Uppdraget startar omgående och är på 6 månader (goda chanser till förlängning).

Om Preem:
Preem är Sveriges största drivmedelsbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Vi förädlar och säljer bensin, diesel, förnybara drivmedel och eldningsoljor till företag och privatpersoner i Sverige. Våra två raffinaderier räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner ton råolja per år. Drygt två tredjedelar av produktionen exporteras, vilket gör oss till Sveriges tredje största exportföretag. Preem har ett rikstäckande servicenät med cirka 570 tankställen för privat- och yrkestrafik. Preem AB har drygt 1 300 anställda varav 900 arbetar vid våra två raffinaderier i Göteborg och Lysekil. Tillsammans med personal hos återförsäljare och partners är vi över 3 000 medarbetare som möter kunderna under Preems varumärke. För helåret 2015 var Preems omsättning 66 miljarder SEK.

På Preem ser vi mångfald och inkludering som en förutsättning för en hållbar utveckling och att varje medarbetare genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet bidrar till vår högt ställda vision att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. För oss är det viktigt att våra värderingar stämmer överens med dina. Läs mer om Preems vision, värderingar och en karriär på www.preem.se.

Arbetsbeskrivning:
I moderna och fräscha lokaler sitter du på Preems Kundstöd tillsammans med ett team om 4 glada medarbetare. Här får du hantera inkommande samtal från åkare för drivmedel. Genom lyhördhet, engagemang och fingertoppskänsla för god service är du ett föredöme som alltid sätter kunden i centrum via telefonen som främsta verktyg är dina arbetsuppgifter att;

• Ta beställningar av drivmedel.
• Fakturahantering och administration av beställningar. .
Kvalifikationer:
För att vara aktuell för tjänsten behöver du:

• Erfarenhet från ett serviceyrke.
• Administration
• Gymnasieutbildning.
• Mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift.
Det är stort plus (ej krav) om du har arbetat med telefonkundtjänst och har färdigheter i ärendehanteringssystem.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett stort service intresse då det är till stort vikt för oss att du alltid sätter kunden i främsta rummet. Visst tycker du det är roligt att variera dina arbetsuppgifter -ibland arbetar du med telefon och ibland med ren administration. Arbetsgruppen du kommer till har en stark teamkänsla där det är viktigt att alla hjälps åt och är med och bidrar. Låter det som något för dig? Gillar du att ge det där lilla extra? Välkommen då in med din ansökan!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-03-16, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Johan Lind | johan.lind@randstad.se [ mailto:johan.lind@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 16 februari 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb