Kundtjänstmedarbetare till PRI

Kundtjänstmedarbetare till PRI

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på ett av Sveriges största pensionsbolag tillsammans med engagerade och kunniga kollegor? I så fall har vi en fantastisk möjlighet för dig som vill arbeta med och utvecklas inom service! Uppdraget är på heltid till maj och i den här rollen är din helhet det viktigaste. Vi jobbar med löpande urval, så se till att söka redan idag!

OM TJÄNSTEN
PRI är marknadsledande i Sverige inom pension och förvaltning och strävar efter ett väl fungerande och hållbart näringsliv och samhälle som inger förtroende. PRI Pensionsgaranti har nu behov av att stärka sin pensionsadministration med en ny kundtjänstmedarbetare under cirka 3,5 månad. Som kundtjänstmedarbetare axlar du en viktig roll i att vara kundernas första kontakt. Det här är en gyllene chans för dig som är i början av din karriär och känner att du har mycket att visa och ge!

Företagskulturen kännetecknas av det lilla företaget med stora ambitioner, utrymme för påverkan och goda möjligheter till utveckling. Initiativkraft, samverkan och långsiktighet är de värderingar vi står för. Du kommer med andra ord komma in i ett familjärt team som kommer hjälpa dig in i din nya roll.

Då uppdraget är under en begränsad period förväntas du kunna arbeta hela uppdraget. Det är viktigt att du är snabblärd och inte rädd att ta telefonsamtal.

Du erbjuds


* Arbete i ett dedikerat och kunskapsrikt team där utveckling är i fokus
* En närvarande konsultchef som kommer vara med dig under hela uppdragstiden
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Besvara inkommande telefonsamtal från kunder
* Administration efter genomförda samtal
* Stötta befintlig personal med administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har tidigare erfarenhet inom rollen som kundtjänstmedarbetare
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då detta är en del av arbetet

Det är meriterande om du har
- Arbetat med försäkringar

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Orädd
- Snabblärd

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 februari 2024
  • Ansök senast: 6 mars 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


2 oktober 2024

2 oktober 2024