OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Vi har bedrivit verksamheten i drygt ett år nu. Vi har valt att expandera med fler anställda. I nästa skede behöver vi dig, en kundtjänstarbetare!
Vi arbetar både B2B och B2C i dagsläget. Du får alltså då bli kontaktpersonen som våra kunder ringer in till gällande ändringar i produkten med mera. Vi sitter i Årsta i nya fräscha kontor!
I samarbete med våra kunder utvecklar vi koncept och lösningar vilka förbättrar försäljningsresultat och långvariga kundrelationer.
Är du duktig på att hantera kunder? Brinner du för att hjälpa andra? Är du kreativ av dig?
Dina arbetsuppgifter:
Ge support och service till kunder som ringer in samt följa upp förbättringar
Hantera flera olika ärenden som exempelvis: köp, uppsägning, ändring i produkt, teknisk support, frågor
Vara med från början med att utveckla och sätta rutiner för ett framgångsrikt kundservice-team
Timlön ligger på 150kr/h och anställningen är tillsvidare.
Du kommer att arbeta mån-fre kl 09-15.
Utbildning samt verktyg tillhandahålls på plats. Utbildningen är betald.
Tveka inte på att höra av dig till oss!
Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundsupport, service, support, KS
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.