Kundtjänstmedarbetare till Quickbutton Badges

Arbetsbeskrivning

Om oss

Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.

Om företaget

Quickbutton Badges är en ledande leverantör av kampanjknappar, namnskyltar och konferensbrickor och våra produkter har länge använts för att sprida välkända varumärken världen över. Quickbutton Badges har såväl produktion som administration och produktutveckling i Åseda, Småland. Vi erbjuder ett stort urval av produkter för identifikation till kunder i hela Europa och även till länder längre bort. Vi har dotterbolag i Finland och Danmark samt lokala representanter på flera stora europeiska marknader. Vi har ett långvarigt samarbete med flera stora välkända företag och du ser våra produkter dagligen vid besök i detaljhandel, banker, resebolag, sjukvård m.m.



Dina arbetsuppgifter

Vi är ett trevligt och engagerat team på kundtjänstavdelningen i Åseda som nu söker förstärkning. En stor del av arbetet handlar om att handlägga kundärenden så som avrop, förfrågningar samt reklamationsärenden, främst via inkommande samtal eller mejl. En av Quickbuttons styrkor är att vi erbjuder såväl standardprodukter som specialanpassade artiklar och våra kunder vet – och förväntar sig - att vi är flexibla och tillmötesgående. Vi ser därför att det är viktigt att du som söker har en hög känsla för service och engagemang samt att du är noggrann och lyssnar in vad kunden efterfrågar. Till din hjälp har du erfarna och trevliga kollegor med lång erfarenhet av våra produkter.

Din profil

I denna roll värdesätter vi att du har personliga egenskaper och meriter som visar att du är en lagspelare, kommunikativ och verbal, du trivs med att ta ansvar och motiveras när du kan kombinera vår grundstruktur med den flexibilitet som våra kunder ofta efterfrågar. Att du behärskar svenska och engelska är ett grundkrav och därutöver är det meriterande, men inget krav, om du även talar finska eller danska. Grafiska kunskaper är meriterande men ej nödvändiga. Start sker enligt överenskommelse, snarast, och placeringsort är Åseda.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inpeople Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 9 december 2016

Liknande jobb


28 november 2024