Kundtjänstmedarbetare till Releasy

Kundtjänstmedarbetare till Releasy

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad och vill bli grym på att hantera supportärenden till Telias kunder runt om i landet? Ta då chansen och utvecklas tillsammans med Releasy och sök rollen som kundtjänstmedarbetare idag. Varmt välkommen med din ansökan!

Information om tjänsten
Releasy har haft en stark tillväxt de senaste åren. I takt med att volymer ökat med befintliga och nya uppdragsgivare valde man därför att under hösten 2021 etablera ett nytt kontor i Karlskoga. Idag är de ca 50 anställda på det nyöppnade kontoret i Karlskoga och man siktar på en succesiv ökning av medarbetare under året. Med anledning av det har vi på Professionals Nord fått äran att för Releasys räkning söka efter deras nästa kundtjänstmedarbetare.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Releasy under ca sex månader. Därefter är intentionen är att du ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Releasys önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@professionalsnord.se

Du erbjuds

• Att bli en del av en positiv företagskultur med bra stämning och hög teamkänsla.
• Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom Releasys interna utbildningar och Karriärtrappa. Genom Karriärtrappan öppnas nya dörrar och möjligheter till fler förmåner.
• Stöttande och coachande ledare som skapar trygghet och en möjlighet för dig att vidareutvecklas inom rollen och företaget.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare hos Releasy kommer du arbeta mot Telias kunder och hantera supportärenden kopplat till deras produkter och tjänster. Kundärenden hanteras via telefon, chatt och mejl. Det kan exempelvis handla om att felsöka en kunds bredband via fiber- eller kopparnätet som inte fungerar som det ska, felsöka en TV-tjänst eller ett mobilabonnemang. Du finns också där som stöd och guidning för kunder som ska komma i gång med Telias tjänster, till exempel med bredbandets router eller TV-boxen. Vidare kommer du i rollen som kundtjänstmedarbetare stötta med information kring pågående felanmälningar, förklara driftstörningar och felsöka bredbandstelefoni.

Vi söker dig som:
- Fyllt 18 år.
- Har god kunskap i svenska och engelska i både tal och skrift.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom kundbemötande service, försäljning samt om du har ett intresse eller utbildning inom teknik. Erfarenhet av dator-/systemvana är också meriterande.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos Releasy. Du är serviceinriktad och strävar alltid efter att uppnå en hög kundnöjdhet. Vidare arbetar du strukturerat och målinriktat för att nå önskat resultat. Du stresstålig och kan hantera olika situationer som dyker upp i arbetet på ett effektivt och självständigt sätt.

START: Augusti
OMFATTNING: Heltid
STAD: Karlskoga
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Emma Grundin

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 11 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juni 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024