OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Söker du en spännande och utvecklande möjlighet inom kundservice? Då har du kommit rätt! På Releasy är vi dedikerade till att erbjuda enastående kundservice, och vi letar efter engagerade och serviceinriktade individer som vill bli en del av vårt kundtjänstteam.
Om tjänsten
- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer vara du ansiktet utåt för Releasy och vår uppdragsgivare SL, som har övergripande ansvaret för kollektivtrafiken i Stockholms län.
- Arbeta med privata kunder med fokus på service och support.
- Du kommer få hjälpa till med reseplanering, borttappade föremål och annat som kan uppstå i kollektivtrafiken.
- Kontakten sker via inkommande trafik genom telefon, chatt och mail.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Anställningen börjar med 10 dagars lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten innefattar varierande arbetstider förlagda inom kundtjänstens öppettider som är måndag-söndag 06:00-23:00.
Vad vi erbjuder
På Releasy är våra medarbetare vår mest värdefulla resurs. Hos oss handlar det inte bara om att vara anställd - det handlar om att vara en del av en gemenskap som värdesätter och främjar din personliga och professionella utveckling. Här erbjuder vi bland annat en kultur av inkludering och samarbete där varje röst är viktig och där du har en stor möjlighet att påverka och forma din framtid hos oss oavsett roll.
Kvalifikationer och färdigheter
- Har fyllt 18 år.
- Färdigheter i både skriftlig och muntlig kommunikation på svenska och engelska.
- God dator- och systemkompetens.
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service är meriterande.
- Fokus på att uppnå hög kundnöjdhet och ett genuint intresse för att hjälpa kunder med deras frågor.
- Förmåga att förutse problem, analysera situationer och hitta genomförbara lösningar.
- Medvetenhet om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback.
- Drivs av att nå önskade resultat och måluppfyllelse.
- Förmåga att ta egna initiativ och aktivt söka nya utmaningar för personlig och professionell utveckling inom arbetet.
- Anpassningsbar till förändrade omständigheter och förmåga att hantera press och stress genom konstruktivt och målinriktat arbete.
- God Stockholmskännedom och tidigare erfarenhet från kollektivtrafik eller reseplanering är en fördel i tjänsten, men inte ett krav.
Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Läs mer om hur rekryteringsprocessen går till på vår karriärsida.
Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301