Kundtjänstmedarbetare till Releasy med uppdrag mot Halebop

Kundtjänstmedarbetare till Releasy med uppdrag mot Halebop

Arbetsbeskrivning

Söker du en spännande och utvecklande möjlighet inom kundservice? Då har du kommit rätt! På Releasy är vi dedikerade till att erbjuda enastående kundservice, och vi letar efter engagerade och serviceinriktade individer som vill bli en del av vårt kundtjänstteam.

Om tjänsten

- Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer vara du ansiktet utåt för Releasy och vår uppdragsgivare Halebop, som är ett svenskt mobiloperatörsvarumärke.
- Du kommer tillhandahålla förstklassig kundservice via samtal, mejl och chatt. Huvudsakliga uppgifter sker via mejl och chatt.
- Hantera kundförfrågningar och lösa problem med fokus på kundens behov.
- Ge korrekt information om produkter/tjänster och guida kunder genom olika processer.
- Arbeta proaktivt för att säkerställa hög kundnöjdhet och en bra kundupplevelse.
- Frambringa försäljningsmöjligheter och lösningar som driver till mervärde för kunden.
- Du kommer även att bistå kunder på sociala medier.

Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Anställningen börjar med ca 2 veckors lång utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas. Tjänsten innefattar varierande arbetstider förlagda mellan klockan 7.30-23.

Startdatum: 2024-04-19

Vad vi erbjuder

På Releasy är våra medarbetare vår mest värdefulla resurs. Hos oss handlar det inte bara om att vara anställd - det handlar om att vara en del av en gemenskap som värdesätter och främjar din personliga och professionella utveckling. Här erbjuder vi bland annat en kultur av inkludering och samarbete där varje röst är viktig och där du har en stor möjlighet att påverka och forma din framtid hos oss oavsett roll.
Kvalifikationer och färdigheter

- Har fyllt 18 år.
- Färdigheter i både skriftlig och muntlig kommunikation på svenska och engelska.
- God dator- och systemkompetens.
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service är meriterande.
- Fokus på att uppnå hög kundnöjdhet och ett genuint intresse för att hjälpa kunder med deras frågor.
- Förmåga att förutse problem, analysera situationer och hitta genomförbara lösningar.
- Medvetenhet om personliga styrkor och svagheter med förmåga att lära och växa genom erfarenheter och feedback.
- Drivs av att nå önskvärda resultat med en stark motivation till merförsäljning.
- Förmåga att ta egna initiativ och aktivt söka nya utmaningar för personlig och professionell utveckling inom arbetet.
- Anpassningsbar till förändrade omständigheter och förmåga att hantera press och stress genom konstruktivt och målinriktat arbete.

Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Läs mer om hur rekryteringsprocessen går till på vår karriärsida.

Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 mars 2024
  • Ansök senast: 7 april 2024

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024