OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att jobba med människor och service? Har du erfarenhet av kundtjänst, service och administration inom fastighetsbranschen? Då är du kanske den vi söker till rollen som Kundtjänstmedarbetare hos Rosengård Fastighets AB.
Rosengård Fastighets AB vill förverkliga idén om ett mer integrerat Malmö. Visionen är ett Rosengård som alla i Malmö är stolta över. Från och med oktober 2017 äger och förvaltar fastighetsbolagets 1680 bostadslägenheter i områdena Törnrosen och delar av Örtagården. Befintliga bostäder ska utvecklas och integreras med stadsutvecklingsprojektet Culture Casbah.
Rosengård Fastighets AB ägs till lika delar av MKB Fastighets AB, Fastighets AB Balder, Heimstaden AB och Victoria Park AB. Besök gärna hemsidan www.rosengardfastigheter.se för att läsa mer om oss.
Arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för mottagande av serviceanmälan och säkerställa att vi har en hög servicenivå till våra boende. Tillsammans med Uthyrare, Områdesansvariga, och Förvaltare kommer du att vårda relationerna med våra kunder, leverantörer och samarbetspartner. Ditt bidrag till en effektiv och strukturerad fastighetsförvaltning är också viktig!
Centrala arbetsuppgifter:
Mottagning av serviceanmälan
Tillsammans med kollegor ansvara för vår kundtjänstfunktion där vi tar emot besökande under öppettider och under övrig tid via telefon, mail och växel.
Inköp av teknik, beställning av ID06-kort m m
Ansvara för arkivering av kontrakt och andra legala dokument samt upprätta register för en effektiv kontraktshantering.
Ansvara för daglig hantering av ingående och utgående post
Back up till Uthyrning av lägenheter och lokaler.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har gymnasieutbildning inom ekonomi och administration och har några års erfarenhet av kundnära, serviceinriktat och administrativt arbete. Du har även erfarenhet av arbete i fastighetsbranschen. Du behärskar svenska och engelska i så väl tal som skrift och ytterligare språkkunskaper är meriterande. Kunskaper i Vitec och PM är meriterande, Microsoft Office och Sharepoint är ett krav.
Dina personliga egenskaper präglas av att du:
är serviceinriktad och har förmåga att skapa goda kundrelationer.
är trygg i dig själv, är självständig och har förmåga att fatta egna beslut.
har god kommunikativ förmåga i så väl telefon, mail som i möte med hyresgästen.
har en administrativ förmåga med sinne för struktur och noggrannhet.
är tålmodig, flexibel och lösningsorienterad i förhållande till andra.
För att trivas i rollen är det också viktigt du är social och har en god samarbetsförmåga.
Erbjudande
Tjänsten är en visstidsanställning under ca ett år på heltid. Vi ger dig en möjlighet att utvecklas i ett nytt företag med expansionsplaner. Du får chansen att växa och bidra till företagets framtid samt påverka Rosengård och Malmö. På riktigt.
Låter det intressant? Då är du varmt välkommen med din ansökan, CV och personligt brev, senast den 23 november 2021 till jobb@rosengardfastighet.se. Märk din ansökan ”Kundtjänstmedarbetare”. Sök redan nu då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila till samma adress, jobb@rosengardfastighet.se.