OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Roslagsvatten AB är ett kommunägt VA-bolag som äger och driver VA-anläggningarna i Österåker, Vaxholm, Knivsta och Vallentuna.Roslagsvatten sköter dessutom kundtjänst och debitering åt Täby, Danderyd och Upplands Väsbys kommuner.Huvudkontoret finns i Åkersberga, 3 mil nordost om Stockholm.Årsomsättningen är ca 120 MSEK och antalet anställda är 63.Se även vår hemsida www.roslagsvatten.se Roslagsvatten expanderar och söker nu Kundtjänstmedarbetare Roslagsvatten expanderar och söker ytterligare medarbetare till kundtjänstavdelningen.Du kommer att ingå i kundtjänstgruppen om 8 personer vars huvuduppgift är att ge våra kunder service per telefon.Arbetsuppgifterna kommer huvudsakligen att omfatta: . Telefonkontakt med våra kunder . Svara på frågor angående våra fakturor, mätarställning och betalningar . Kravhantering .Administrativa uppgifter . Scanning och arkivering I tjänsten har du mycket kontakt med våra kunder både per telefon och brevledes och du kommer att samarbeta med våra andra avdelningar såsom drift- och projekterings avdelning.Kompetenskrav: . 3-årigt gymnasium . Goda datakunskaper, pc-vana, Officeprogrammen .Erfarenhet från tidigare kundtjänst/innesäljartjänst .Goda kunskaper i engelska Vi förutsätter att du har god känsla för service, att du är självständig och brinner för att prata med våra kunder i telefon.I tjänsten ingår att hantera krav och det är viktigt att du på ett smidigt sätt kan hjälpa våra kunder i dessa situationer.Dessa arbetsuppgifter kräver beslutsamhet, en hög social kompetens och att du är prestigelös.Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde omgående.Vi tillämpar provanställning.Sök senast 25 januari 2008.