Kundtjänstmedarbetare till Sales Support på Invacare Rea i sommar!

Kundtjänstmedarbetare till Sales Support på Invacare Rea i sommar!

Arbetsbeskrivning

Invacare Corporation (NYSE: IVC), headquartered in Elyria, Ohio, is the global leader in the manufacture and distribution of innovative home and long-term care medical products that promote recovery and active lifestyles. The Company has 4700 associates and markets its products in approximately 100 countries around the world. For more information about the Company and its products, visit Invacare's website at www.invacare.com.

Kundtjänstmedarbetare till Sales Support på Invacare Rea i sommar!

Är människor och livsglädje din stora passion? Brinner du för ett arbete med en meningsfull vardag? Invacare är en global marknadsledare som är känd för sina innovativa, tekniska hjälpmedel av hög kvalité som underlättar användarens vardag och ger ett aktivt liv med livskvalitet. Nu söker vi en engagerad och trevlig kollega till Sales Support på vår fabrik i Diö i sommar. På fabriken utvecklar vi och tillverkar vårdsängar och rullatorer.

Dina arbetsuppgifter

Som kundtjänstmedarbetare på Sales Support tillhör du ett serviceinriktat team i en internationell miljö. Ditt jobb innehåller kontakt med Invacares säljteam och övriga fabriker i Europa. Du har en tät dialog med övriga funktioner inom organisationen, och fungerar som spindeln i nätet för att ge våra kunder en så god service som möjligt.

Din arbetsdag är spännande och varierande, och omfattar bland annat orderhantering, kundsupport och transportfrågor.

Din profil

För att lyckas i rollen tror vi att du har ett tydligt kundfokus, och trivs med att arbeta i en varierande miljö med högt tempo. Du har förmåga att prioritera och strukturera dina arbetsuppgifter. Att skapa goda relationer med våra kunder såväl som interna kollegor är för dig en självklarhet. Du är en stark lagspelare som alltid är professionell i ditt agerande.

Du tar initiativ, är självständig och tar eget ansvar. För att trivas i rollen krävs att du på ett effektivt sätt kan hantera stora administrativa flöden, där det krävs att du avslutar och arbetar undan ärenden med bibehållen noggrannhet och kundnöjdhet.

Din bakgrund

Vi söker dig med avslutad eller pågående eftergymnasial utbildning. Tidigare erfarenhet inom kundservice i en internationell miljö är meriterande. Du uttrycker dig obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska.

Intresserad?

Vi arbetar med löpande urval och intervjuer så vänta inte med din ansökan.

Sök tjänsten via www.invacare.se senast 2021-03-28

Läs mer om Invacare på www.invacare.se

och

www.working4invacare.com

Tveka inte att höra av dig till oss vid frågor om tjänsten!

Varmt välkommen att kontakta Helena Robertsson, Supply Chain Manager på 076-347 73 16 eller Kristina Tingdahl, HR Manager 076-046 52 60.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Invacare
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2021
  • Ansök senast: 28 mars 2021

Besöksadress

Växjövägen 303
None

Postadress

Växjövägen 303
Diö, 34375

Liknande jobb


23 december 2024