Kundtjänstmedarbetare till Sarstedt i Helsingborg

Kundtjänstmedarbetare till Sarstedt i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Är du en snabblärd, lyhörd person med erfarenhet från kundtjänst?
Då kan det vara just dig vi söker till vår kund Sarstedt i centrala Helsingborg.
Ansök redan idag då tjänsten skall tillsättas omgående!

Rollen
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara företagets representant och ta emot ordrar främst via e-mail men även via telefon. Dessa ska därefter registreras i Visma Business.
 
Arbetstid: måndag – torsdag: 08:00 - 16:45, fredag 08:00 - 15:30
Tjänsten ska tillsättas omgående.

Din Profil
För att lyckas i den här rollen är det en förutsättning att du är administrativt lagd, snabblärd och lyhörd. Det är viktigt med en förståelse för kundtjänstarbetet och att du i detta är en prestigelös person. Med det sagt har du erfarenhet av tidigare kundtjänstarbete och vi ser också att du är van vid att arbeta nära dina kunder och har en god kommunikationsförmåga, både externt och internt.

Det är meriterande om du har erfarenhet och kunskap av följande:
Visma Business
SAP
Office-paketet
Webex
Spårning av gods

Bra att veta!
Detta är ett konsultuppdrag med tillträde omgående. Som TEMP-TEAM konsult omfattas du av gällande kollektivavtal. Utöver avtalsenliga villkor erbjuds du en engagerad konsultchef som säkrar att du kommer väl tillrätta på din nya arbetsplats.

Intresserad?
Sök tjänsten som kundtjänstmedarbetare redan idag. Vi har ett löpande urval till tjänsten och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Stefan Thorup på 0708-58 33 05

Varmt välkommen in med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Temp-Team Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 februari 2021
  • Ansök senast: 17 mars 2021

Liknande jobb