OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med kundservice och brinner för att göra dina kunder nöjda? Vill du dessutom ta del av en internationell och framgångsrik koncern? Då har vi möjligheten för dig! Till vår kund Sarstedt AB i Helsingborg söker vi nu en kundtjänstmedarbetare med god förståelse för norska med placering på deras svenska huvudkontor i centrala Helsingborg.
Ansök redan idag då tjänsten skall tillsättas omgående!
Rollen
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att vara företagets representant och första kontaktperson ut mot kunderna. Dina arbetsuppgifter är i huvudsak att ta emot ordrar främst via e-mail men även via telefon. Supportera i anbud och skapa avtal samt administrera kunder. Allt registreras i Visma Business.
Arbetstid: 80%, måndag – fredag: 08:00 - 15:00
Tjänsten ska tillsättas omgående.
Din Profil
För att lyckas i den här rollen är det en förutsättning att du är administrativt lagd, snabblärd och lyhörd. Det är viktigt med en förståelse för kundtjänstarbetet och att du i detta är en prestigelös person. Med det sagt har du erfarenhet av tidigare kundtjänstarbete och vi ser också att du är van vid att arbeta nära dina kunder och har en god kommunikationsförmåga, både externt och internt. Du pratar och skriver svenska flytande och har en god förståelse för norska.
Det är meriterande om du har erfarenhet och kunskap av följande:
Visma Business
SAP
Office-paketet
Webex
Spårning av gods
Intresserad?
Sök tjänsten som kundtjänstmedarbetare redan idag. Vi har ett löpande urval till tjänsten och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Stefan Thorup på 0708-583305