Kundtjänstmedarbetare till Scandic!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Vi söker nu medarbetare till Scandics kundtjänst. Detta börjar som ett konsultuppdrag på 100% men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget efter ca 6-8 månader! Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt globalt företag med ett starkt varumärke.


Rollen innebär att ta emot inkommande samtal från kunder och hjälpa kunderna med deras frågor. Kundens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg. Företaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter inom flera specialistteam inom kundtjänsten och där man sikt kan gå mot mer kvalificerade och ledande roller om man visar framfötterna! Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, t.ex. After works och fester flera gånger per år, pingis och tv-spel på rasterna.

Dina arbetsuppgifter

• Hantera inkommande ärenden över telefon
• Svara på kunders frågor gällande t.ex. bokningar
• Ge kunderna professionell och snabb service.



Din profil

Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och positiv attityd
• Tidigare arbete inom service är meriterande
• Fullgjort gymnasiestudier är ett krav
• Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska är ett krav.


Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!

Vi tror att du:
• Vill utvecklas på din arbetsplats
• Har en hög känsla för service
• Är noggrann och har ett öga för detaljer



Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Fri tillgång till gym och idrottshall vid arbetsplatsen.
• Lön enligt kollektivavtal.
• Kundtjänstens öppettider: vardagar 8-20, lördagar 10-15 och söndagar 12-18. Du kommer jobba på rullande schema.
• Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer.

Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig.

Ansök idag! Urval sker löpande,



Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal, friskvårdsbidrag och tjänstepension.

Kontaktpersoner på detta företaget

Simon Egelius

Simon Egelius

Linnea Månsson

Christian Gerdén

Christian Gerdén

Mikael Jofalk

Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman

Emelie Willman

Jacob Tormod

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Recruitive AB Stockholm
  • 4 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 13 januari 2019

Besöksadress

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
None

Postadress

Klarabergsviadukten 63
Stockholm, 10123

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024