Kundtjänstmedarbetare till SEB 24/7 privatsidan med start 4 okt!

Kundtjänstmedarbetare till SEB 24/7 privatsidan med start 4 okt!

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Till vårt kontor i Göteborg söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår telefonbank. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Göteborg med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.

Vi har en mycket kort rekryteringsprocess så du behöver skicka in din ansökan redan idag och förbereda dig på att det kan bli intervjuer och tester redan nästa vecka 35.

Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder.

Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb.

Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på.

Varierande arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid du kan alltså inte vara student.

För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7:

https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0

Kvalifikationer och egenskaper

Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon.

Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB.

Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten.

Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.

För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:

- Erfarenhet av service gärna från kundtjänst eller liknande arbete.

- God telefon- och datorvana

- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift

- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen. Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)

Om företaget

På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kö, ålder och varifrån vi kommer.

Bra personer känner ofta andra bra personer-dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!

Frågor och kontakt

Bifoga ditt CV och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Startdatum är den 4 Oktober 2021 så det är en mycket kort rekryteringsprocess. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag och som senast Söndagen den 5 Sep.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Amendo för frågor kontakta Heléne Hansson, helene.hansson@amendo.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Amendo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 augusti 2021
  • Ansök senast: 14 februari 2022

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024

18 november 2024